تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

۱۱ هزار تن لیمو ترش از باغ‌های سیستان و بلوچستان برداشت شد

News Image Lead

مدیر باغبانی سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۱ هزار تن لیمو ترش از سطح ۸۷۱ هکتار از باغات جنوب این استان برداشت و روانه بازار مصرف شده است.

کد خبر: ۳۴۸۱۸
۱۱:۴۵ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ اردشیر شهرکیاظهار داشت: هزار و ۵۴۸ هکتار از سطح باغات سیستان و بلوچستان به کشت لیمو ترش اختصاص دارد که ۸۷۱ هکتار آن بارور و بقیه غیر بارور است.

وی ادامه داد: برداشت لیمو ترش از نیمه دوم مرداد در سیستان و بلوچستان آغاز و تا شهریور ادامه داشت.


مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: لیمو ترش برداشت شده در استان عمدتا به صورت تازه خوری و آب لیمو مورد استفاده قرار می‌گیرد.


وی ادامه داد: شهرستان‌های سرباز، چابهار، قصرقند، نیکشهر، کنارک و ایرانشهر عمده مناطق کشت لیموترش در سیستان و بلوچستان هستند.


به گزارش ایرنا هم اینک در بیش از ۲۰۰ هزار هکتار از زمین های کشاورزی سیستان و بلوچستان محصولات زراعی و در ۸۰ هزار هکتار از باغ های استان انواع میوه های گرمسیری، نیمه گرمسیری و سردسیری تولید می شود.

 

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی