تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

استراماچونی: شما یک اسطوره هستید آقای دایی

سرمربی استقلال برای علی دایی سنگ‌تمام گذاشت و خطاب به شهریار فوتبال ما گفت: «آقای دایی،

کد خبر: ۳۴۵۴۸
۱۱:۳۹ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۸

دیدارنیوز - برگزاری مراسم ختم پدر بهزاد غلامپور بهانه‌ای برای ملاقات اهالی فوتبال شد. در این میان دیدار آندره‌آ استراماچونی و علی دایی نیز در نوع خودش بسیار جالب توجه بود. سرمربی استقلال در مسجد ابتدا هادی طباطبایی را دید و مترجمش هادی را به او معرفی کرد.

لحظاتی پس از این ملاقات استراماچونی در گوشه دیگری از مسجد علی دایی را دید و در حرکتی جالب‌توجه خودش به احترام شهریار بلند شد و سمت او رفت. اتفاقاً علی دایی نیز با دیدن استراماچونی برخورد بسیار خوبی با او داشت و طرفین لحظاتی را هم مشغول گفت‌وگو شدند.

شهریار از استراماچونی پرسید: «همه چیز خوبه؟»

استراماچونی هم در پاسخ گفت: «بله سخت کار می‌کنیم.»

سرمربی استقلال در ادامه برای علی دایی سنگ‌تمام گذاشت و خطاب به شهریار فوتبال ما گفت: «آقای دایی، خوشحالم که شما را در اینجا دیدم. شما اسطوره هستید.» دایی هم به شدت و با گرمی از او بابت این تعریف و تمجید تشکر کرد.
منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی