تیتر امروز

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت

در راستای نهادینه‌سازی و تحقق فرآیندهای دولت الکترونیک، از مهرماه سال جاری (سیکل سوم) قبوض کارکرد تلفن ثابت، چاپ و توزیع نمی‌شود. یکی از مهم ترین خدماتی که می‌توان در آن صرفه‌جویی کرد، بحث قبوض کاغذی است. شرکت مخابرات ایران در حدود ۳۰ میلیون مشترک تلفن ثابت دارد که دوره‌ای برایشان قبض صادر می‌کند و هزینه تمام‌شده هر قبض دو هزار تومان است که سالانه ۳۶۰ میلیارد تومان می‌شود.

کد خبر: ۳۴۴۶۷
۱۵:۲۹ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۸

دیدارنیوز - مهندس محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- سال گذشته ازصرفه‌جویی ۱۴۴۰ میلیارد تومانی در صورت حذف قبوض کاغذی تمام شرکت های خدماتی  گفته بود.

طبق گفته مهندس صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با فعالیت گسترده و استفاده از ظرفیت پلتفرم دولت الکترونیکی، قبوض خدماتی تلفن ثابت تا اول مهرماه ۱۳۹۸ در سراسر کشور حذف می‌شود.

با ارسال قبوض به گوشی همراه شهروندان، نوعی کارپوشه  دیجیتالی شکل می گیرد و همچنین با فرایند اطلاع‌رسانی آنلاین به مشترک و به‌روز بودن این مدل اطلاع‌رسانی، صرفه جویی در هزینه ها هم ایجاد می شود.

سیدمجید صدری -مدیرعامل شرکت مخابرات ایران- از صرفه‌جویی ۱۰۰ میلیارد تومانی با حذف قبوض خبر داده و یادآور شده که این شرکت با استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌های دولت الکترونیک، مبلغ صرفه جویی  را در در توسعه زیرساختی شبکه و فناوری اطلاعات و خدمت رسانی بهتر به مشتریان صرف خواهد کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی