تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

وجود ۱۲ هزار معتاد در کهگیلویه و بویراحمد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲ هزار معتاد در استان وجود دارد که کمتر از پنج درصد از این تعداد زنان هستند. 

کد خبر: ۳۴۰۷
۱۶:۱۷ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - سید ناصر رضایی در نشست خبری افزود: بر اساس طرح شیوع شناسی، ضریب شیوع مواد مخدر در استان ۲ درصد است. 

وی روند شیوع اعتیاد در استان را رو به کاهش عنوان و اظهارکرد: با وجود اینکه باید کارهای بیشتری در حوزه کنترل و کاهش اعتیاد در استان انجام دهیم، تاکنون اقدامات خوبی در حوزه پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در استان رقم خورده است . 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تاکنون در بخش آگاه سازی و اطلاع رسانی نسبت به آسیب های مواد مخدر خروجی های خوبی داشته اسم و تزریق مواد مخدر به عنوان یکی از خطرناک ترین موارد مصرف در استان به زیر دو درصد رسیده است. 

رضایی مصرف و اعتیاد به تریاک را با ۵۵ درصد به عنوان شایع ترین به نسبت سایر مواد مخدر در استان دانست و تصریح کرد: هروئین، ماری جوانا و شیشه در ردیف های بعدی این مواد پر آسیب قرار دارند . 

وی با اشاره به حوزه توانمند سازی جامعه هدف ادامه داد: طی سال ۹۶ بیش از ۳۵ نفر اشتغالزایی پایدار برای بهبود یافتگان محقق شد و این درحالی است که از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰ شغل پایدار برای بهبود یافتگان ایجاد شده است . 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر، عنوان کرد: پنجم تیرماه سالروز مبارزه با مواد مخدر است و با توجه به اینکه بحث مواد مخدر موضوعی جهانی است و کشور ما در حوزه مقابله و پیشگیری فعالیت دارد، اقداماتی در سطح استانی نیز اجرایی می شود . 

رضایی تاکید کرد: ۶۸ عنوان برنامه با محوریت پوشش تمامی شهرستان ها در مدت زمانی ۲۰ روزه برگزار خواهد شد . 

وی بیان کرد: در حوزه های مختلف برنامه هایی برای هفته مبارزه با مواد مخدر پیش بینی شده است. 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش رسانه ها در کاهش آسیب های اجتماعی،گفت: نقش رسانه ها در مقابله با آسیب های اجتماعی محسوس است و پرداختن بیش از پیش به مسائل این حوزه به مدیریت و کاهش آسیب ها کمک می کند .

رضایی افزود: رسانه با توجه به جایگاه و اثر گذاری، در آگاه سازی و حساس سازی نقش موثری دارد .

وی اضافه کرد: همچنین مردمی کردن مقابله با آسیب های اجتماعی از هدفگذاری های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است . 


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی