تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

ستاد دیه: کمک ۷۹ میلیاردی خیرین برای آزادی ۲۳۰۰ زندانی غیرعمد

خیرین کشوری با حضور در ۴۰۰ آیین گلریزان ویژه ماه رمضان و اهدای مبلغی معادل ۷۹ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان، زمینه آزادی بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان تحت حمایت ستاد دیه را فراهم کردند.

کد خبر: ۳۳۸۸
۱۲:۳۸ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - نمایندگی این نهاد حمایتی در استان اصفهان با برگزاری ۳۳ جشن گلریزان و جذب کمک ۱۰۵ میلیارد ریالی خیرین در صدر فهرست کشوری قرار دارد.

به ترتیب فارس با جمع‌آوری مبلغی معادل ۱۰۱ میلیارد ریال، خوزستان با جلب کمک ۹۸ میلیارد ریالی و کرمان نیز با جذب کمکی افزون بر ۶۷ میلیارد ریال در رتبه‌های بعدی هستند.

رمضان امسال علاوه بر کمک‌های نقدی، جمعی از خیرین با اهدای تابلو فرش نفیس، اختصاص هزینه مراسم ترحیم عزیزان خود، تقبل اقساط وام برخی محکومان مالی، بذل فیش حج تمتع، فروش خیریه پیراهن‌های ورزشی و حتی پیاده‌روی یک هفته‌ای «داراب تا تهران» به منظور جلب کمک‌ برای محکومان غیرعمد، همیار این نهاد مردمی بودند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی