تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

اختصاص ۷۳۵۹ تن کالای تنظیم بازار ماه‌های محرم و صفر به خراسان رضوی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: سهمیه استان از برخی کالا‌های اساسی با قیمت مصوب به میزان هفت هزار و ۳۵۹ تن برای توزیع در ماه‌های محرم و صفر از سوی ستاد تنظیم بازار کشور تعیین و ابلاغ شد.

کد خبر: ۳۳۳۵۲
۱۱:۰۱ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۸

اختصاص ۷۳۵۹ تن کالای تنظیم بازار ماه‌های محرم و صفر به خراسان رضوی

دیدارنیوز ـ علی رسولیان افزود: شیوه نامه نحوه توزیع این کالا‌ها شامل برنج، شکر، مرغ منجمد، گوشت قرمز، روغن و چای نیز به استان ابلاغ شده است.
 
وی اضافه کرد: براساس این شیوه نامه سهمیه خراسان رضوی شامل دو هزار و ۴۲۶ تن برنج، هزار و ۲۱۳ تن شکر، ۴۰۴ تن مرغ منجمد، ۸۰۹ تن گوشت قرمز، دو هزار و ۴۲۶ تن روغن و ۸۱ تن چای می‌شود.
 
وی اظهار داشت: دستگاه‌های متولی در کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی موظف هستند به فوریت سهمیه مزبور را از تهران دریافت و شبکه توزیع این کالا‌ها را در استان مشخص کرده و براساس آن، توزیع کالا‌ها را با قیمت مصوب از ابتدای ماه محرم آغاز کنند و تا پایان ماه صفر به اتمام برسانند.
 
گفتنی است: شبکه توزیع کالا‌های طرح تنظیم بازار در خراسان رضوی شامل شرکت‌های تعاونی مصرف، برخی فروشگاه‌های زنجیره ای، فروشگاه‌های شهرداری و برخی صنوف در مناطق کم برخوردار می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی