تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

بهره‌برداری از مرکز تعمیر و نگهداری لوکوموتیو در راه‌آهن قم

مرکز تعمیر و نگهداری لوکوموتیو‌ها در راه‌آهن قم بااعتباری بالغ‌بر ۱۴۰ میلیارد ریال، روز سه‌شنبه هم‌زمان با هفته دولت طی آیینی به بهره‌برداری رسید.

کد خبر: ۳۳۲۹۰
۱۵:۳۳ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۸

بهره‌برداری از مرکز تعمیر و نگهداری لوکوموتیو در راه‌آهن قم

دیدارنیوز ـ مدیرکل راه‌آهن قم در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران افزود: این طرح مهم ریلی در مدت‌زمانی ۲۴ ماهه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
 
محسن اعتماد اضافه کرد: افتتاح این طرح کمک شایانی به مسائل ریلی در استان می‌کند، مرکز مذکور در مساحتی بالغ‌بر ۳ هزار و ۶۰۰ مترمربع احداث‌شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این مرکز صرفه‌جویی سالیانه مصرف سوخت به میزان ۵۰۰ هزار لیتر اتفاق خواهد افتاد.
 
اعتماد با اشاره به برخی از مزایای راه‌اندازی مرکز تعمیر و نگهداری لوکوموتیو در راه‌آهن قم بیان کرد: ایجاد رضایتمندی مردم و ساکنین هم‌جوار ریلی و افزایش اعزام قطار‌های باری از اهداف راه‌اندازی چنین مرکزی است.
 
مدیرکل راه‌آهن قم اضافه کرد: همچنین افزایش دسترسی به لوکوموتیو، افزایش حجم جابه‌جایی بار و افزایش سرعت بازرگانی نیز با راه‌اندازی این مرکز وضعیت مطلوب‌تری به خود خواهد گرفت.
 
وی در ادامه با اشاره به مهم‌ترین طرح‌های راه‌آهن قم در یک سال اخیر اظهار داشت: در این مدت ۵۰۰ میلیارد ریال طرح ریلی در استان اجرا شده است.
 
اعتماد اضافه کرد: بهسازی ۱۵ کیلومتر بلاک محمدیه-شوراب، احداث ایستگاه حمل خودرو، اتصال ریلی گمرک به گارمانوری، اجرای واریانت شوراب ساقه و محوطه‌سازی ایستگاه محمدیه ازجمله این طرح‌های عمرانی بوده است.
 
۲۰۰ طرح عمرانی، گردشگری، اقتصادی و فرهنگی بااعتبار بیش از چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در قم به بهره‌برداری می‌رسد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی