تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...

فعالسازی سرویس بدون اخذ تایید از طریق کدهای دستوری متوقف شد

آذری‌ جهرمی پس از دستور رسیدگی نسبت به انتشار پیام جعلی دریافت اینترنت رایگان، نتایج این پیگیری را اعلام کرد.

کد خبر: ۳۳۱۵
۱۲:۳۱ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - محمدجواد آذری‌ جهرمی چند ساعت پس از صدور دستور پیگیری و رسیدگی به موضوع انتشار پیام جعلی اینترنت رایگان از طریق کد دستوری خاصی در شبکه‌های اجتماعی، نتایج آن را اعلام کرد.

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه ۴۵۰هزار نفر از کد دستوری مزبور استفاده کرده بودند، اعلام کرد که از این تعداد ۴۰۰ هزار نفر سیم‌کارت اعتباری و ۵۰هزار نفر مابقی مالک سیم‌کارت دائمی بودند.

وی افزود: بسیاری از درخواستها به دلیل کمبود اعتبار موفق نبوده و در نهایت ۲۰هزار درخواست موفق به ثبت رسیده است که برای همه این ۲۰هزار نفر، پیامکی ارسال شد که درصورت عدم تمایل، سرویس لغو و وجوه به آنها مسترد شود. عضو کابینه دولت دوازدهم همچنین از توقف فعالسازی سرویس بدون اخذ تایید از طریق کدهای دستوری خبر داد.

بنا به این گزارش، دیروز (یکشنبه)، وزیر ارتباطات دستور رسیدگی و پیگیری به موضوع انتشار پیام جعلی دریافت حجم رایگان اینترنت به مناسبت عید سعید فطر در شبکه‌های اجتماعی را به رئیس سازمان تنظیم مقررات پیگیری صادر کرده بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی