تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

صدور بیش از ۶۳ هزار سند واحد‌های مسکونی روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از صدور ۶۳ هزار فقره سند واحد مسکونی روستایی در استان خبر داد.

کد خبر: ۳۲۲۹۱
۱۲:۴۰ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۸

صدور بیش از ۶۳ هزار سند واحد‌های مسکونی روستایی

دیدارنیوز ـ سجاد صنعتی‌منفرد اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک تاکنون توانسته با هدف ساماندهی نظام مالکیت منازل مسکونی روستایی از مجموع ۹۲ هزار و ۶۷۸ واحد مسکونی روستایی برای ۶۳ هزار و ۴۰ واحد، سند مالکیت صادر کند. 
 
این مسئول ادامه داد: همچنین تاکنون برای ۶۵۳۸ واحد مسکونی در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت نیز سند مالکیت صادر شده است. 
 
وی افزود: میانگین صدور سند برای واحد‌های مسکونی روستایی در سطح استان به میزان ۶۸.۰۲ درصد و در سطح کشور ۶۰.۹۳ درصد است که می‌توان گفت در این زمینه استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد. 
 
صنعتی‌منفرد تصریح کرد: بنیاد مسکن استان با رسمیت بخشیدن به مالکیت ساکنین بافت روستاها، افزایش انگیزه جهت پایداری سکونت در روستا، گسترش کالبدی موزون و طراحی شده و بهره‌گیری مناسبتر روستاییان از خدمات جهت سرمایه‌گذاری و نهایتا ایجاد امنیت قضایی با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک اقدام به تهیه و اجرای طرح صدور سند اماکن روستایی کرده است. 
 
این مسئول افزود: در صورت استقبال آن دسته از روستائیان که تاکنون موفق به اخذ سند برای اماکن داخل محدوده طرح هادی نشده‌اند، بنیاد مسکن استان، آمادگی دارد طی ۳ سال نسبت به سنددار کردن واحد‌های مسکونی روستایی با همکاری ثبت اسناد استان اقدام کنند. 
 
مدیرکل بنیاد مسکن استان خاطرنشان کرد: صدور سند اماکن روستایی گامی در جهت بهره‌مند شدن جوامع روستایی از مزایای مالکیت تثبیت‌شده در جهت توسعه موزون است تا منابع به صورت منطقی و عادلانه میان مردم روستا به گونه‌ای تقسیم شود که همه روستاییان امکان یابند مانند جوامع شهری از حقوق مناسبی در زمینه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و حقوقی بهره‌مند شوند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی