تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

ورود تور رالی موتورسواری پاریس به ایران

تور رالی موتور سواری پاریس - اصفهان با هدف طبیعت‌گردی و بازدید از امکان تاریخی و باستانی شامگاه شنبه، ۲۶ مرداد از طریق مرز بازرگان وارد کشور شد.

کد خبر: ۳۲۲۳۷
۰۸:۵۶ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۸

تور رالی موتورسواری پاریس از طریق مرز بازرگان وارد کشور شد

دیدارنیوز ـ سرپرست اداره‌کل گمرک بازرگان گفت: این گروه از گردشگران ۴۰ نفر هستند و از کشور‌های فرانسه، سوئیس و انگلستان به ایران سفر کرده‌اند و مقصد اصلی آنان اصفهان و شیراز می‌باشد.
 
وی بیان کرد: این افراد با ۲۵ دستگاه موتور و چهار دستگاه اتومبیل جهت بازدید از امکان تاریخی و باستانی کشور و طبیعت‌گردی در این مسیر، رهسپار ایران شده اند.
 
وی اظهار کرد: تور رالی موتورسواری پاریس ۱۱ روز در ایران حضور خواهند داشت و سپس تعدادی از آنان در پنجم شهریور سال جاری از طریق پرواز اصفهان به استانبول سفر می‌کنند و پنج دستگاه موتورسیکلت نیز از طریق همین مرز از ایران خارج می‌شود.
 
نامدار بیان کرد: مرز بازرگان همه ساله پذیرای تور‌های رالی ترانس از مرز بازرگان است که در ایام تابستان توسط شرکت پاسارگاد تور به ایران دعوت می‌شود.
 
گمرک بازرگان یکی از بزرگترین مرز‌های زمینی کشور و دروازه ورود به ایران و اروپا به شمار می‌رود و در شمال‌غرب کشور واقع است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی