تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تشدید برخورد با تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک نامتعارف

رئیس اتحادیه پوشاک تهران تاکید کرد: حجم قابل توجهی از پوشاک نامتعارف از دل مزون‌های خانگی و فضای مجازی به بازار وارد شده و در این بین تولیدات زیرزمینی تاثیر بسزایی در عرضه پوشاک نامتعارف داشته است.

کد خبر: ۳۰۸۲۷
۱۰:۱۰ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - ابوالقاسم شیرازی اظهار کرد: از ماه گذشته طرح برخورد با مانتو و پوشاک نامتعارف در شهر تهران با همکاری دستگاه‌های مرتبط و به دستور معاونت دادستانی تهران آغاز شده است و بازرسی از واحدهای فروشگاهی و تولیدکنندگان همچنان ادامه دارد.

رئیس اتحادیه پوشاک تهران ادامه داد: در این بازرسی‌ها با تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تولیدی نامتعارف که تناسبی با فرهنگ جامعه اسلامی ایرانی ندارد، برخورد شده که در این میان واحدهای تولیدی زیرزمینی نیز شناسایی شده‌اند.

وی تاکید کرد: واحدهای متخلف بدون پروانه کسب اگر در قالب چارچوب قوانین صنفی فعالیت کنند، صاحب پروانه کسب می شوند.

شیرازی خاطرنشان کرد: گروه‌های بازرسی اتحادیه متشکل از کارشناس، بازرس و پیشکسوت صنف به صورت دوره‌ای از واحدهای صنفی بازدید می کنند و در طول هفته گشت‌های مشترک نیز انجام می شود.

رئیس اتحادیه پوشاک تهران خاطرنشان کرد: بررسی‌ها حکایت از آن دارد که حجم قابل توجهی از مدل‌ها که با فرهنگ جامعه ایرانی همخوانی ندارد، از دل مزون‌های خانگی و فضای مجازی به بازار سرایت کرده است.

شیرازی یادآور شد: به دلیل آنکه مزون‌های خانگی و فعالیت در فضای مجازی از زیرمجموعه‌های اتحادیه پوشاک محسوب نمی‌شود، این اتحادیه توان بازرسی، نظارت و برخورد را ندارد.

وی ادامه داد: در کنار برخورد و نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی و تولیدی، باید با دستفروشی سطح خیابان و فعالیت خارج از عرف مزون‌های خانگی برخورد شود زیرا فعالیت این دست واحدها بر فضای کسب و کار واحدهای صنفی و فرهنگ جامعه تاثیر قابل توجهی دارد.

رئیس اتحادیه پوشاک تهران تاکید کرد: مهمتر از نظارت و بازرسی بر فعالیت واحدهای صنفی، انجام کارهای فرهنگی و طراحی پوشاک جدید و همسو با فرهنگ جامعه اسلامی ایرانی باید مدنظر قرار گیرد.

در همین رابطه مجید افتخاری، عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران نیز از برخورد این اتحادیه با تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک نامتعارف خبر داد و گفت که در دو ماه گذشته فروش مانتوهای جلوباز ۸۰ درصد کاهش داشته است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی