تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

یک آپارتمان لوکس در الهیه با روکش طلا

قصد داریم درباره موردی عجیب در یکی از برج‌های منطقه الهیه تهران با شما صحبت کنیم.

کد خبر: ۳۰۳۳۷
۱۱:۲۲ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - یکی از آپارتمان‌های لاکچری الهیه که در فضای مجازی هم شهرت فراوان پیدا کرده پنج طبقه تک واحدی است و یک پروژه فوق لوکس است که همه متریال کار از خارج از کشور واده شده. از سرامیک و شیرآلات گرفته تا آسانسور و کابیت و حتی چهار بار از ایتالیا برای اندازه‌گیری در‌های این آپارتمان به ایران آمده‌اند! همچنین قرار است در رم ساخته شده و وارد کشور شود.

نکته دیگر جنس موادی است است که خانه را با آن ساخته‌اند. بدنه لابی روکش چرم دارد و در و دیوار با برنز کار شده و حتی در سرویس میهمان شیشه‌هایی کار گذاشته شده که در آن الیاف طلا به کار رفته است! نازک‌کاری‌هایی از جنس طلای این ساختمان هنوز تمام نشده و احتمالا چند ماه زمان می‌خواهد تا آماده تحویل شود.
 
یک آپارتمان لوکس در الهیه با روکش طلا

به گفته مشاوران املاک حاضر در منطقه قیمت این دست خانه‌ها از متری ۱۱۰ میلیون تومان هم عبور کرده و گاهی به صد‌ها میلیارد تومان می‌رسد چرا که اغلب با توجه به امکانات لاکچری به کار برده شده در این خانه‌ها قیمت میلیاردی آن‌ها تغییر می‌کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی