تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

انهدام یک باند بین المللی مسلح قاچاق موادمخدر در کرمان

کد خبر: ۲۸۱
۱۱:۱۳ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
دیدارنیوز - دادستان عمومی و انقلاب کرمان از انهدام یک باند بین المللی مسلح قاچاق مواد مخدر قبل از ورود به استان کرمان خبر داد.

دادخدا سالاری در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: طی ماه ها کار اطلاعاتی و عملیاتی از سوی ماموران اداره کل اطلاعات استان کرمان بر روی یک باند مسلح حمل وتوزیع مواد مخدر، مشخص شد که باند مذکور اقدام به وارد کردن مواد مخدر از کشور افغانستان به داخل خاک ایران می نماید.

وی ادامه داد: افسران اطلاعاتی استان کرمان موفق شدند طی یک عملیات منسجم اطلاعاتی، عملیاتی و قبل از ورود قاچاقچیان به پهنای جغرافیایی استان کرمان این باند بین المللی را  مورد ضربه قرار دادند و پس از یک درگیری سنگین مسلحانه، شش نفر از اعضای اصلی این باند کشته شدند.

این مقام قضائی استان کرمان خاطر نشان کرد: در این عملیات سرکرده اصلی باند که از اشرار معروف و سابقه دار شرق کشور می باشد و شرارت‌های متعددی در استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و کرمان در پرونده او به ثبت رسیده است توسط افسران اطلاعاتی کرمان کشته شد.

سالاری عنوان کرد: در این عملیات مقادیر زیادی سلاح و مهمات از جمله تیربار، اسلحه کلاشینکف، برنو، دستگاه بی سیم، دوربین دید در شب به همراه یک دستگاه  موتورسیکلت و تویوتا دوکابین، 2700 حامل مواد مخدر و مقادیری لوازم و تجهیزات لجستیکی ضبط شد.

دادستان کرمان افزود: اعضای این باند مسلح مواد مخدر در آخرین اقدام خود قصد انتقال یک محموله 132 کیلوگرمی هروئین و مقادیری تریاک را استان سیستان و بلوچستان به سایر نقاط کشور را داشتند که با هوشیاری ماموران اطلاعاتی موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی