تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

آصف‌علی زرداری بازداشت شد

آصف‌علی زرداری، رئیس‌جمهوری پیشین پاکستان به اتهام پولشویی در اسلام‌آباد بازداشت شد.

کد خبر: ۲۷۳۷۹
۰۸:۳۶ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به نقل از شبکه خبری بی‌بی‌سی، دستگیری رئیس‌جمهوری پیشین پاکستان پس از رأی دادگاه عالی بود که درخواست تمدید آزادی با وثیقه زرداری و خواهرش را رد کرد.

این دو نفر متهمند که با استفاده از حساب‌های جعلی دریافت پول‌های غیرقانونی را مخفی کرده‌اند. رئیس‌جمهوری پیشین پاکستان این اتهام را کاملاً تکذیب می‌کند.

تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، نشان می‌دهد که پس از رأی دادگاه، مأموران دفتر پاسخگویی ملی برای دستگیری زرداری وارد خانه‌اش می‌شوند.

پس از کشته شدن بی‌نظیر بوتو، همسر آصف‌علی زرداری و رهبر حزب مردم در حمله‌ای در راولپندی در دسامبر سال ۲۰۰۷، زرداری به همراه پسرش بیلاول به طور مشترک رهبری حزب مردم پاکستان را بر عهده گرفتند.

او رهبر حزب مردم و یکی از چهره‌های بسیار جنجالی و بحث‌برانگیز در پاکستان است و بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ رئیس‌جمهور بود.

در پاکستان برخی به او لقب «آقای ۱۰ درصد» در قراردادهای دولتی داده بودند. او در دهه نود و پس از آن هم به اتهام فساد مالی زندانی شد؛ هر چه دادگاه بعداً این احکام را برگرداند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی