تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

عدم اعلام «شهریه» مهد کودک‌ها و احتمال ورشکستگی مهدها

مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور پیشنهاد کرد تا به دنبال تاخیر سازمان‌ حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در اعلام نرخ جدید شهریه مهدهای کودک، مسئولیت تصمیم گیری در این خصوص به سازمان بهزیستی واگذار شود.

کد خبر: ۲۷۳۱۴
۱۰:۱۲ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - سید منتظر شبر با بیان اینکه هنوز نرخ جدید شهریه مهدهای کودک اعلام نشده، و این مساله کارمندان و مدیران این مراکز و خانواده‌ها را دچار مشکلاتی کرده است، گفت: سازمان‌ بهزیستی همچنان منتظر تصمیم سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان وزارت صنعت و معدن در این خصوص است.

وی با بیان اینکه از مدت‌ها پیش تا کنون سازمان بهزیستی تلاش زیادی کرده است تا هرچه سریع‌تر میزان افزایش شهریه‌ها مشخص شود، افزود: تلاش‌های ما تا این لحظه نتیجه نداده است و این مشکل نتیجه‌ای جز ورشکسته شدن مهدهای کودک را به دنبال نخواهد داشت.

مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان افزود: به ویژه کارمندان و زنان شاغل در طول سال نیاز دارند که فرزندانشان را در مهدهای کودک نگهداری کنند و به این ترتیب لازم بود تا هرچه سریع تر شهریه مهدهای کودک اعلام شود این درحالیست که با عدم همکاری سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، مهدها به دنبال افزایش قیمت ها،الان در تهیه نیازهای اولیه شان دچار مشکل هستند و وزارت صنعت و معدن هم هنوز نرخی را مشخص نکرده است.

شبر ادامه داد: مکاتبات و تماس‌های بهزیستی در این خصوص همچنان ادامه دارد ولی ظاهرا این موضوع برای سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در اولویت نیست به همین دلیل پیشنهاد ما این است که مسئولیت این تصمیم گیری را برعهده سازمان بهزیستی قرار دهند تا مسئولان این سازمان به فراخور هر استان درباره شهریه مهدهای کودک تصمیم گیری کنند.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی