تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

گفت‌وگوی تلفنی نتانیاهو با نخست‌وزیر ژاپن درباره ایران

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نتانیاهو در آستانه سفر شینزو آبه به تهران تلفنی با او درباره ایران گفت‌وگو کرده است.

کد خبر: ۲۷۱۵۰
۰۸:۰۰ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد که آبه مطالبی را در آستانه سفر خود به ایران به اطلاع نتانیاهو رسانده است.

بنا بر این گزارش، نتانیاهو در این گفت‌وگوی تلفنی بر لزوم "ادامه فشار علیه ایران، برای متوقف ساختن رفتار خصمانه‌اش در منطقه" تاکید کرده است.

سخنگوی دولت ژاپن روز پنج‌شنبه اعلام کرد که شینزو آبه نخست وزیر این کشور هفته آینده و در روزهای ۱۲ تا ۱۴ ژوئن (۲۲ تا ۲۴ خردادماه) به ایران سفر می‌کند. گفته می‌شود تلاش برای بازگرداندن ایران و آمریکا بر سر میز مذاکره یکی از اهداف سفر آبه به تهران است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی