تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

اعلام نتایج رقابت‌های نوزدهمین فراخوان ملی پرسش مهر رئیس‌جمهور

News Image Lead

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش‌وپرورش گفت: در این دوره از رقابت‌های فراخوان ملی پرسش مهر ۱۹ که با حضور بیش از ۲ میلیون نفر رشته شرکت‌کننده در سطح کشور برگزار شد، ۲۵۰ نفر از دانش‌آموزان و معلمان سراسر کشور به‌عنوان رتبه‌های برگزیده فراخوان انتخاب شدند. تعداد دانش‌آموزان منتخب ۱۲۰ نفر و تعداد فرهنگیان منتخب ۱۳۰ نفر است.

کد خبر: ۲۶۶۸۳
۱۶:۲۱ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۸
دیدارنیوز - به گزارش ایسنا، علیرضا کاظمی، با اشاره به اهمیت این فراخوان اظهار کرد: در نوزدهمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری که در سال تحصیلی جاری برگزار شد ، پرسش ریاست جمهوری در اولین روز مهرماه طرح، و دانش‌آموزان و معلمان در ۲۰  رشته و گرایش مختلف آثار خود را به دبیرخانه این مسابقات در سطح نواحی و شهرستان‌ها ارائه کردند.

وی ادامه داد: در این فراخوان آثار برگزیدگان مرحله منطقه و شهرستان به دبیرخانه‌های استانی ارسال و پس از ارزیابی در این مرحله، برترین‌ها به دبیرخانه کشوری تحویل می‌شود.

کاظمی از مشارکت بیش از دو میلیون نفر در این فراخوان خبر داد و تصریح کرد: در سال جاری تحصیلی از بین تعداد شرکت‌کننده در مرحله آموزشگاه، پس از برگزاری مراحل ارزیابی منطقه‌ای و استانی، حدود ۵ هزار اثر منتخب از استان‌ها به دبیرخانه کشوری ارسال شد.

 وی افزود: در پایان این مسابقات ۲۵۲ نفر از دانش‌آموزان و معلمان به‌عنوان برگزیدگان نهایی انتخاب  و در  مرحله کشوری در ۱۱ تیرماه ۹۸  از آن‌ها تجلیل می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش سؤال رئیس‌جمهور در نوزدهمین دوره فراخوان پرسش مهر را  مهارت‌آموزی عنوان و اعلام کرد: در این فراخوان، رئیس‌جمهور از دانش‌آموزان سؤال کردند: «در سال گذشته چه مهارت‌هایی را در مدرسه آموختید و چه انتظاراتی در این زمینه‌دارید. دانش‌آموزان پاسخ دهند که چه کسی و کدام معلم بیشتر به آنان در زمینه مهارت‌آموزی کمک کرد و به نظر آنان کدام مهارت‌ها بیشتر برای آینده زندگی آنان مفید بوده و به کار می‌آید.»

وی خاطرنشان کرد: در جشنواره امسال دانش‌آموزان و معلمان در رشته‌ها و گرایش‌های مختلفی از جمله؛ بخش فرهنگی با زیرمجموعه رشته‌های ادبی (سخنوری، شعر و داستان کوتاه)، رسانه و فضای مجازی(وب‌نوشت)، و در بخش هنری با زیرمجموعه‌های هنرهای دستی و تجسمی، گرافیک (تصویرسازی، پوستر و عکاسی)، طراحی، نقاشی و خوشنویسی(نستعلیق، شکسته‌نستعلیق، نسخ و ثلث)، نقاشی‌خط و در بخش هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه (مستند، داستانی و پویانمایی)، نمایشنامه‌نویسی (ویژه فرهنگیان) و هنرهای آوایی (سرود همگانی تلفیقی و سرود همگانی محلی) به ارائه اثر در این فراخوان  پرداختند.

به گزارش معاونت رسانه و ارتباطات آموزش‌وپرورش، وی در پایان اضافه کرد: با هماهنگی به‌عمل‌آمده با صندوق کارآفرینی امید وابسته به نهاد ریاست جمهوری تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی برای رتبه‌های اول و۷ میلیون تومانی برای رتبه‌های دوم و۵ میلیون تومانی برای رتبه‌های سوم اختصاص می‌یابد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی