تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

کنایه تند یک نماینده به هیات رئیسه: مجلس از میدان ونک هم شلوغ‌تر است

انتخابات هیئت رئیسه چنان جلسه علنی امروز را شلوغ کرده بود که محبی‌نیا زبان به گلایه گشود و گفت: ماشالله اینجا از میدان ونک شلوغ تر است.

کد خبر: ۲۶۵۴۸
۱۳:۳۸ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - جهانبخش محبی نیا نماینده مردم میاندوآب و شاهین دژ، که در جلسه علنی امروز برای اظهار نظر درباره یکی از دستورکارهای مجلس تریبونش باز شده بود، وقتی صحبت‌هایش با بی توجهی هیئت رئیسه مواجه شد، با ناراحتی خطاب به هیئت رئیسه و رئیس مجلس گفت: باز رای ها را گرفتید و گوش نمی‌دهید.

محبی نیا با گفتن این جملات، صحبت‌هایش را قطع کرد و گفت که ترجیح می‌دهد صحبت نکند. این واکنش محبی‌نیا با دلجویی هیئت رئیسه همراه شد و رئیس مجلس از او خواست تا صحبت‌هایش را ادامه دهد.

محبی‌نیا که هنوز از بی‌توجهی گله مند بود، خطاب به رئیس مجلس گفت: ماشالله اینجا از میدان ونک شلوغ تر است یک مقداری این رفت و آمدها را رعایت کنید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی