تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...

دعوت «روحانی» از رئیس‌جمهور عراق برای سفر به تهران

"برهم صالح" رئیس جمهور عراق در دیدار با "محمد جواد ظریف" وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، تقویت مناسبات با ایران و کشورهای اسلامی را عاملی برای افزایش ثبات در منطقه و برقراری روابط متوازن در چارچوب منافع مشترک با همه کشورها به ویژه همسایگان دانست.

کد خبر: ۲۶۵۰۵
۱۰:۲۶ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - در این دیدار که با حضور "ایرج مسجدی" سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد و هیأت همراه وزیر امور خارجه شنبه شب در محل اقامت رئیس جمهوری عراق انجام شد، دو طرف در خصوص آخرین تحولات منطقه و نیز روابط دو جانبه رایزنی و بر حل مسالمت آمیز مسائل منطقه تاکید کردند.

بیانیه دفتر ریاست جمهوری عراق حاکی از آن است که ضرورت تلاش برای جلوگیری از بروز درگیری یا افزایش تنش در منطقه، تکیه بر گفت و گوی سازنده با هدف تقویت پایه‌های صلح در منطقه و اهمیت تلاش مشترک برای حفظ منطقه از زیان‌های ناشی از تحریم‌ها از جمله محورهای مطرح شده در این دیدار بود.

دو طرف همچنین در خصوص رسیدن به راه حل های سیاسی برای بحران‌های جاری تاکید کردند.

رئیس جمهوری عراق نیز در این دیدار بر اهمیت تقویت روابط جمهوری عراق با جمهوری اسلامی ایران و همچنین تلاش برای گسترش مناسبات با کشورهای اسلامی و عربی تاکید کرد.

به گزارش شبکه خبری العالم وزیر امور خارجه ایران نیز در این دیدار با ابراز علاقمندی تهران برای گسترش افق‌های همکاری و هماهنگی میان دو کشور تصریح کرد: ایران در تمام عرصه‌ها از عراق حمایت می‌کند.

ظریف در این دیدار همچنین دعوت رسمی حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران از برهم صالح رئیس جمهوری عراق برای سفر به تهران را تقدیم وی کرد.

صالح نیز با استقبال از این دعوت ابراز امیدواری کرد در اولین فرصت به تهران سفر کند.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران عصر روز شنبه در رأس هیأت بلندپایه سیاسی برای انجام یک سفر رسمی دو روزه وارد بغداد شد.

وی در نخست روز این سفر جداگانه با "عادل عبدالمهدی' نخست وزیر و "برهم صالح" رئیس جمهور عراق دیدار و با آنان در خصوص روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین المللی دیدار و گفت و گو کرد.

دیدار با "محمد علی الحکیم" وزیر امور خارجه عراق از دیگر برنامه‌های سفر ظریف به بغداد اعلام شده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی