تیتر امروز

علی شمس اردکانی؛ اولین سفیر امام و مامور مذاکره با «رمزی کلارک»
قسمت دوم از مجموعه گفت‌وگو‌های تاریخ شفاهی دیدارنیوز

علی شمس اردکانی؛ اولین سفیر امام و مامور مذاکره با «رمزی کلارک»

در دومین قسمت از مجموعه گفت‌وگو‌های تاریخ شفاهی دیدارنیوز با شخصیت‌های تاریخی، علی شمس اردکانی ادامه ماجرای ارتباط خود با امام و رفت آمد چندباره از کویت به نوفل‌لوشاتو و بالعکس را تشریح کرد.
پیکر شهید رئیسی در حرم امام رضا آرام گرفت/ مزار رئیس‌جمهور +ویدیو
مراسم خاکسپاری رئیس‌جمهور و همراهان

پیکر شهید رئیسی در حرم امام رضا آرام گرفت/ مزار رئیس‌جمهور +ویدیو

پس از سانحه تلخ و شوکه‌کننده سقوط بالگرد ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران که امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و همراهان در آن حضور داشتند، پیکر...
زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور
حاشیه‌های مراسم بدرقه پیکر مرحوم ابراهیم رئیسی؛ خیابان‌های فرعی منتهی به دانشگاه تهران

زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور

گزارش میدانی و حاشیه نویسی متفاوت خبرنگار دیدارنیوز از مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و دیگر جانباختگان سانحه بالگرد، را بخوانید.

منابع ریاست‌جمهوری لبنان: در دولت جدید هیچ کس کنار گذاشته نمی‌شود

دامنه اختلافات میان حزب القوات اللبنانیه و جریان آزادی ملی بعد از درخواست این حزب برای افزایش حجم سهم وزارتی خود در دولت آتی، گسترش یافته است.

کد خبر: ۲۶۰۳
۱۷:۱۲ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - به نقل از روزنامه الشرق الاوسط، اخیرا حزب القوات اللبنانیه به رهبری سمیر جعجع خواهان افزایش سهم وزارتی خود در دولت آتی شده تا به کرسی‌هایی که در انتخابات پارلمانی به دست آورده هماهنگ باشد. همین مساله موجب افزایش اختلافات میان این حزب و جریان آزاد ملی به رهبری جبران باسیل، وزیر خارجه لبنان شده است.

با اینکه شرایط نشان می‌دهد که مرحله تشکیل دولت شاهد درگیری میان فراکسیون‌های بزرگ به ویژه میان القوات اللبنانیه و جریان آزاد ملی خواهد بود اما منابعی در کاخ ریاست‌جمهوری لبنان از اهمیت این احتمال کاستند و تاکید کردند که دولت جدید هیچ کسی را کنار نخواهد گذاشت و حزب القوات اللبنانیه به هیچ وجه مورد هدف قرار نمی‌گیرد و میشل عون، رئیس‌جمهوری لبنان خواهان رفع دغدغه تمامی طرف‌هاست.

این منابع گفتند، میشل عون و حریری در حال رفع نگرانی‌های همه طرف‌ها هستند و زمانی که بحث‌های جدی درباره ترکیب دولت شروع شود تمامی موانع برداشته می‌شود.

حزب القوات اللبنانیه معتقد است که کمپین علیه این حزب با هدف تحریک علیه ارتش لبنان صورت می‌گیرد و در راستای تلاش جبران باسیل برای فلج کردن این حزب است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی