تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رئیس فراکسیون غذا و داروی مجلس

نگرانی از بابت تأمین دارو در شرایط تحریمی وجود ندارد

رئیس فراکسیون غذا و داروی مجلس با تأکید بر این‌که «تأمین دارو در کشور در شرایط فعلی تحریمی قابل کنترل است»، گفت: کمیته‌های تخصصی در وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو تشکیل شده که با جنگ همه جانبه دشمن مقابله کنند.

کد خبر: ۲۵۶۸۲
۰۹:۱۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸

دیدارنیوز - همایون هاشمی در توضیح راهکارهای تأمین دارو در کشور در شرایط تحریمی گفت: با تدابیر اتخاذ شده و تشکیل کمیته‌های تخصصی در وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو و مدیریت وزیر بهداشت در حال مقابله با جنگ همه جانبه دشمن هستیم. شاید در این راه دچار کاستی‌هایی شویم اما شرایط قابل کنترل است.

وی در عین حال توضیح داد: ما در شرایط عادی و غیرتحریمی هم کمبودی در برخی اقلام غیردارویی داشتیم که تلاش می‌شد به صورت غیرفوریتی وارد شده و پیشگیری‌های لازم صورت گیرد. در شرایط فعلی هیچ نگرانی وجود ندارد. وزارت بهداشت در حال رصد امور است و تلاش می‌کند که اقلام دارویی با کیفیت و با قیمت مناسب به دست مصرف‌کننده برسد ولی نباید فراموش کنیم که ما در شرایط تحریمی هستیم و در تأمین ارز برخی اقلام دارویی سختی داریم که البته این شرایط هم قابل کنترل بوده و مدیریت شده است.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در ادامه با تأکید بر لزوم نظارت‌های بیشتر در بازار گفت: این‌که برخی اقلام در بازه زمانی دو روزه افزایش پیدا می‌کنند نشان از نبود نظارت است که البته نباید از نقش برخی آدم‌های سودجو هم غفلت کرد. باید سازمان‌های نظارتی ورود جدی‌تر داشته باشند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی