تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

بزرگ‌ترین مرجع شیعیان بحرین به "جانبداری از تروریسم" متهم شد!

وزارت کشور بحرین در راستای تداوم اقدامات تبعیض آمیز خود علیه شیعیان و با مطرح کردن اتهاماتی واهی علیه عالی‌ترین مرجع شیعیان این کشور، وی را به "جانبداری از تروریسم" متهم کرد.

کد خبر: ۲۵۶۱۰
۰۹:۰۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری رسمی بحرین (بنا)، وزارت کشور بحرین با صدور بیانیه‌ای اتهامات واهی علیه آیت الله عبد الله الغریفی، روحانی برجسته و مرجع عالی قدر شیعیان بحرین مطرح و وی را به "جانبداری از تروریسم" متهم کرد.

در این بیانیه آمده است: الغریفی در سخنرانی‌های خود اقدامات تروریستی را محکوم نکرده بلکه از آنها جانبداری کرده و اقداماتشان را تأیید می‌کند!

در بیانیه وزارت کشور بحرین ذکر نشده که آیا اقداماتی علیه مرجع شیعیان بحرین به دنبال این اتهامات اتخاذ شده است یا خیر.

وزارت کشور بحرین ادامه داد: اقدامات تروریستی منجر به کشته شدن ۲۲ تن از نیروهای پلیس و ۴۰۰۰ زخمی شده است، علاوه بر این اهداف حیاتی نیز مورد حمله قرار گرفته‌اند.

یکی از سیاست‌هایی که رژیم آل خلیفه در ضدیت با شیعیان در پیش گرفته، تبعیض در فرصت‌ها و حذف شیعیان از عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است. یکی دیگر از راهبردهای حکومت آل خلیفه که در چند سال اخیر شدت بیشتری نیز گرفته است در ارتباط با صدور احکام زندان و بازداشت فعالان مدنی و حقوق بشری به اتهامات سیاسی و تداوم اقدامات سرکوبگرانه رژیم بحرین علیه روحانیون شیعه است.

 اقدامات دولت بحرین به حدی آشکار و غیرقابل کتمان بوده که حتی مقام‌های سیاسی کشورهای غربی نیز مجبور به اقرار این مساله شده‌اند که حکومت بحرین علیه شیعیان تبعیض‌های شدیدی را اعمال می‌کند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی