تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

برایان هوک: خواهان جنگ با ایران نیستیم

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با اشاره به اینکه ایالات متحده خواهان جنگ با جمهوری اسلامی نیست، اعلام کرد که کشورش به کمپین فشار حداکثری خود علیه جمهوری اسلامی ادامه خواهد داد.

کد خبر: ۲۵۴۶۰
۲۱:۳۸ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به نقل رویترز، برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران روز چهارشنبه در تماسی تلفنی اظهار داشت که ایالات متحده هرگونه حمله به منافع آمریکا و شرکایش را با قدرت پاسخ خواهد داد.

وی همچنین با طرح این ادعا که آمریکا خواهان درگیری نظامی با ایران نیست، اظهار کرد که تا زمان تغییر رفتار تهران به سیاست "فشار حداکثری" ادامه خواهند داد.

برایان هوک که کشورش با خروج از برجام و ایجاد موانع در مقابل اجرای آن خلاف همه قوانین بین‌المللی حرکت کرده، مدعی شد که کاهش تعهدات برجامی ایران مخالف با استانداردهای بین‌المللی است!

وی همچنین تاکید کرد که سیاست خارجی ایران قابل تغییر است.

به گزارش ایسنا، در پی ادامه کارشکنی‌های آمریکا در قبال برجام و تعلل طرف‌های اروپایی به اجرای تعهداتشان در قبال این توافق بین المللی، امروز (چهارشنبه) ایران اعلام کرد که سطح پایبندی خود به تعهداتش در قبال برجام را کاهش می‌دهد.

حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان صبح امروز (چهارشنبه) گفت که اگر دیگر طرف‌های برجام به تعهدات خود عمل نکنند ایران به غنی سازی اورانیوم در سطوح بالاتر باز خواهد گشت.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی