تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

استعفای محمد سرافراز از شورای فضای مجازی

محمد سرافراز رییس پیشین صداوسیما که اظهارات اخیر او جنجالی شده، از شورای فضای مجازی استعفا داد.

کد خبر: ۲۵۱۶۷
۰۸:۲۹ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸

دیدارنیوز - او روز پنجشنبه در پاسخ به تماس تلفنی خبرنگار انصاف نیوز در این باره، استعفای خود در نامه‌ای نامتعارف به رهبری را تایید یا تکذیب نکرد.

«شهرزاد میرقلی خان» بازرس ویژه‌ی او در زمان ریاست سرافراز بر صداوسیما، در روزهای گذشته فیلمی را در فیسبوک منتشر کرد که نشان می‌داد آقای سرافراز در سفری به عمان، کشوری در حاشیه‌ی خلیج فارس، اسنادی را به او داده است. فیلم مربوط به دو هفته پیش است.

خانم میرقلی خان حدود دو سال پیش به صورتی غیرمعمول از کشور خارج شد و چند روز پس از آن سرافراز هم از ریاست صداوسیما استعفا داد. دلیل آن هنوز در حد گمانه زنی و شایعه باقی مانده است.

پس از انتشار فیلم اخیر، میرقلی خان و سرافراز نشانه‌هایی از اختلافات را علنی کرده‌اند. میرقلی خان می‌گوید که اسناد مربوط به زندانی بودنش در آمریکاست. چند سال پیش میرقلی خان در آمریکا متهم به همکاری با ایران در خرید تجهیزاتی شده بود که از نظر آمریکا برای ایران ممنوع بود.

در آن سال‌ها که گفته می‌شد میرقلی خان در زندان است، دستگاه دیپلماسی ایران بارها به صورت علنی خواستار آزادی او شده بود. پس از آزادی یعنی حدود ۱۰ سال پیش، میرقلی خان در شبکه‌ی پرس‌تی‌وی مشغول به کار شد. سرافراز که در آن زمان رییس این شبکه بود و چند سال پس از آن به ریاست صداوسیما رسید که بسیار کوتاه بود.

مصاحبه‌ی تصویری دو روز پیش سرافراز با عبدالرضا داوری، از نزدیکان احمدی نژاد، جنجالی شده است. او به صورتی صریح ادعاهایی را درباره‌ی فساد در صداوسیما و ارتباط آن با برخی نهادها و اشخاص مطرح کرده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی