تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت:

به شایعات درباره قیمت بنزین توجه نکنید

رییس اتحادیه جایگاه داران سوخت استان قزوین گفت:مردم به شایعات فضای مجازی درباره قیمت بنزین توجه نکنند چون هرگونه تصمیم گیری در این زمینه از طریق منابع رسمی اعلام خواهد شد.

کد خبر: ۲۵۰۶۷
۱۲:۰۷ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸

دیدارنیوز- رضا یعقوبی روز پنجشنبه بیان کرد: متاسفانه طی روزهای اخیر شایعه پراکنی در مورد افزایش قیمت بنزین باعث شد تا سوخت برخی جایگاه های استان زودتر از موعد تمام شود.
وی درباره انتشار شایعات در حوزه سوخت توضیح داد: انتشار برخی اخبار غیررسمی در فضای مجازی و همچنین اظهارنظر برخی مسئولان غیرمرتبط باعث شد تا قبل از ظهر روز گذشته مراجعات مردم به جایگاه های سوخت به شدت افزایش یابد و برخلاف معمول، سوخت موجود در برخی جایگاه ها زودتر از موعد به اتمام برسد.
رییس اتحادیه جایگاه داران سوخت استان با بیان اینکه هماهنگی خوبی در استان برای مقابله با این شایعه اتخاذ شد، اظهار داشت: با همکاری شرکت پخش فرآورده های نفتی روز گذشته سوخت رسانی مجدد به برخی جایگاه ها انجام و جلوی احساس کمبود سوخت در جایگاه ها گرفته شد.

یعقوبی در مورد بسته شدن برخی از جایگاه های سوخت استان، عنوان کرد: تعطیلی موقت برخی جایگاه ها از جمله جایگاه سوخت باراجین به دلیل اتمام سوخت زودتر از موعد مقرر بوده است که به سرعت سوخت مجدد برای آنها فراهم شد.
وی با تکذیب 2 نرخی شدن قیمت بنزین طی سه روز آینده، اظهار داشت: اگر قرار باشد چنین اقدامی در کشور انجام شود اطلاعیه و اخبار مرتبط به آن قبل از اجرایی شدن از سوی شرکت پخش فرآورده های نفتی اعلام می شود.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی