تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مادر عمر البشیر خواستار ملاقات با وی شد

مادر عمر البشیر، رئیس جمهور مخلوع سودان خواستار ملاقات با پسرش در زندان شد. این در حالی است که شایعات متناقضی درباره محل حبس البشیر وجود دارد.

کد خبر: ۲۴۷۵۰
۱۵:۵۷ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به نقل از اسکای نیوز، هدیه محمد زین، مادر  البشیر تمایل دارد پسرش را که چند روز پیش به زندان کوپر منتقل شد، ملاقات کند.

روزنامه داخلی "آخر لحظه" سودان در این‌باره نوشت، شاید درخواست مذکور به صورت رسمی به شورای نظامی انتقالی جهت تصمیم‌گیری ارائه شود، به ویژه اینکه گزارش‌هایی درباره وخامت وضعیت سلامتی البشیر وجود دارد.

این روزنامه روز پنجشنبه نوشت، وضعیت سلامت رئیس جمهور مخلوع ۷۵ ساله خوب نیست و منابعی اعلام کردند، البشیر به خاطر بیماری‌های مختلف با وجود مراقبت توسط پزشکان متخصص باید بیرون از زندان باشد.

در مقابل مردم سودان سوالاتی را درباره عدم انتشار هیچ تصویری از البشیر در زندان کوپر که از اواسط ماه میلادی جاری در این زندان به سر می‌برد، مطرح می‌کنند و همین مساله احتمال انتقال وی به زندانی ناشناس دیگر به دلایل امنیتی را تقویت می‌کند.

در این راستا، منابع موثق به روزنامه "التیار" گفتند، البشیر در ساعات اولیه روز پنجشنبه به مکان امن دیگری منتقل شده است. آنها می‌گویند، گزارش‌های امنیتی حاکی از آن است که حضور البشیر در زندان کوپر به ویژه پس از نابسامانی اوضاع جسمانی‌اش مساله مطلوبی نیست و به همین دلیل برای حفظ سلامت وی به مکان دیگری منتقل شده است.

معترضان سودان در میادین اعتصاب و از طریق شبکه‌های مجازی خواستار انتشار تصویر از البشیر هستند تا سوء‌تفاهم‌ها درباره مکان حبسش برطرف و شایعات درباره این مساله که حتی به اخباری مبنی بر حضورش در بیرون از زندان هم رسیده، پایان یابد.

روزنامه "الراکوبه" در سایت خبری خود نوشت، عدم انتشار تصویر رئیس جمهور مخلوع و تعیین مکان وی دلایل امنیتی دارد چرا که به خاطر تظاهرات مستمر ممکن است مردم به محل حبس وی یورش برده و آشوبی غیر قابل کنترل به پا کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی