تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

پایان دیکتاتوری و خونریزی آل سعود نزدیک است

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اعدام تعدادی از فعالان مذهبی و اجتماعی در عربستان، اعلام کرد: پایان شب سیاه خفقان، دیکتاتوری و خونریزی آل سعود نزدیک است.

کد خبر: ۲۴۷۱۳
۱۰:۱۳ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸

دیدارنیوز - بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی اعدام تعدادی از فعالان مذهبی و اجتماعی به صورت دسته جمعی توسط رژیم آل سعود که با امضای آیت الله محمد یزدی منتشر شده، بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

رژیم مستبد و خون‌ریز سعودی بار دیگر در اقدامی ددمنشانه و غیرانسانی با اعدام دسته‌جمعی ۳۷ فعال مذهبی و اجتماعی، خون جمعی از مسلمانان مبارز را ریخت و برگی دیگر بر سیاهه جنایت‌های خود افزود.

حکام سعودی در پناه سکوت مدعیان حقوق بشر وقیحانه در بلاد مسلمین خونریزی می‌کنند و با دلارهای نفتی دهان سازمان‌ها و مجامع جهانی را می‌بندند.

هنوز شعله‌های آتش‌افروزی سعودی‌ها در عراق و سوریه زبانه می‌کشد و یمن در غم کودکان و زنان شهیدش می‌سوزد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم این اقدامات سفاکانه و ضد بشری را شدیداً محکوم می‌کند و اعلام می‌دارد: پایان شب سیاه خفقان، دیکتاتوری و خونریزی آل سعود نزدیک است و جبهه عظیم مجاهدان مسلمان حرمین شریفین و سایر سرزمین‌های مقدس را از چنگال ستم ورزی فرزندان شیطان رها خواهد کرد.

چهره تزویر و ریاکاری مدعیان حقوق بشر سال‌هاست رسوا و آشکار شده است و همه این حقیقت را می‌دانند که هویت این نهادها و سازمان‌ها مملو از دروغ و فساد است.

دنیای اسلام باید مقابل ظلم و فساد این حکام خبیث سعودی بایستد و پرچم عزت اسلام را در مقابل جبهه ظلم و کفر و استکبار برافراشته نگه دارد.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی