تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
نگاهی به عملکرد شورای مرکزی ستاد توان افزایی سمن ها

انتقاد سمن ها از ستاد توان افزایی سازمان‌های مردم نهاد

شورای مرکزی ستاد توان افزایی تصمیم گرفته از هر گونه کمکی به سمن ها خودداری کند.

کد خبر: ۲۴۶۳۱
۱۴:۳۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸

دیدارنیوز- حجت نظری در پاسخ به انتقاداتی درباره ستاد توان زایی شهر تهران گفت : در دریافت بودجه مصوب با مشکلاتی رو به رو بودیم که درباره آن اطلاع رسانی خواهم کرد.

رئیس ستاد توان افزایی شهر تهران در گفتگو با موج با اشاره مشکلات مالی ستاد مالی توان افزایی شهر تهران گفت : امسال ستاد سمن ها مشکلات و موانعی پیش رو داشت. متاسفانه امسال نتوانسته ایم بودجه مصوب را جذب کنیم که به زودی اطلاعات بیشتری به رسانه ها خواهم داد. 
 
وی در پاسخ به نقدهایی در زمینه عدم تعامل ستاد توان افزایی شهر تهران به موج گفت : در شورای مرکز ستاد مصوب شده است از هر گونه کمک نقدی به سمن ها که در گذشته انجام می شد، پرهیز شود زیرا این انجمن ها از مراجع دیگری کمک مالی دریافت می کنند. بنابراین بنده نمی توانم بر خلاف تصمیم شورای مرکزی ستاد توان افزایی شهر تهران به انجمن و یا نهادی کمک مستقیم پرداخت کنم. 
 
گفتنی است سخنان رئیس ستاد توان افزایی  سمن های شهر تهران در حالی است که فعالان انجمن های مردم نهاد در گفت و گو با موج  اعلام کردند در این دو سال برنامه های حمایتی و تعامل مستمری برای تقویت برنامه های انجمن های مردم نهاد در سطح شهر تهران انجام نشده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی