تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

نمایشگاه کتاب بدون رئیس‌جمهور افتتاح شد

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران صبح امروز در مصلی تهران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن جوادی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نیکنام حسینی پور مدیر عامل موسسه خانه کتاب، قادر آشنا قائم مقام سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح شد.

کد خبر: ۲۴۵۱۷
۰۹:۲۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸

دیدارنیوز - سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران صبح امروز در مصلی تهران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن جوادی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نیکنام حسینی پور مدیر عامل موسسه خانه کتاب، قادر آشنا قائم مقام سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح شد.

در این مراسم محسن جوادی رئیس سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به شعار امسال نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: شعار این دوره نمایشگاه کتاب «خواندن توانستن است». با این شعار نه تنها به استقبال رویداد فرهنگی بزرگ کشورمان بلکه یکی از بزرگترین رویداد‌های فرهنگی در حوزه کتاب در جهان می‌رویم علاوه بر ۲۴۰۰ ناشر داخلی، ۸۰۰ ناشر خارجی مستقیم یا غیرمستقیم آثار ارزشمندشان را ارائه و در اختیار علاقه‌مندان کتاب قرار می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر ۱۴۰۰ عنوان کتابی که سال گذشته منتشر و در نمایشگاه عرضه شد، برنامه‌های فرهنگی و گفتگو‌هایی درباره کتاب در نمایشگاه شکل می‌گیرد، اظهار داشت: تاریخ ایران به نام کتاب‌های بزرگ دانشمندان و حکیمان بزرگ شناخته می‌شود. خوشحالیم می‌توانیم به وسیله کتاب، دوستی و پایداری را میان ملت‌ها و دولت‌ها ایجاد کنیم.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی