تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

واکنش واعظی به درخواست عزل رئیس سازمان خصوصی سازی

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: نمایندگان یک درخواستی برای رئیس جمهور ارسال کردند، ما هر چیزی که می‌آید را باید بررسی کنیم؛ بالاخره باید مدیران ما امنیت شغلی داشته باشند.

کد خبر: ۲۴۳۱۲
۱۳:۲۷ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۸

دیدارنیوز - محمود واعظی در واکنش به انتقاد نمایندگان مبنی بر عزل رئیس سازمان خصوصی سازی اظهار کرد: نمایندگان یک درخواستی برای رئیس جمهور ارسال کردند، ما هر چیزی که می‌آید را باید بررسی کنیم؛ بالاخره مدیران ما باید امنیت شغلی داشته باشند.

وی در ادامه گفت: ما هم مطالب نمایندگان محترم یا هر شخص دیگری که در رابطه با مدیران دولتی نظری داشته باشد را بررسی می‌کنیم و حتی اگر یک فرد عادی  حرف درستی را بگوید و مدیری تخلف کرده باشد، دولت به هیچ وجه از مدیر متخلف حمایت نمی‌کند، اما عکس آن هم وجود دارد و اگر مدیری روی اصول و سیاست بایستد، ما از وی حمایت می‌کنیم؛ در هر حال این موضوع روز گذشته مطرح شده و ما آن را بررسی می‌کنیم.



ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی