تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

زیباکلام به سعید قاسمی: لیاقت پاسخ‌دهی نداری

سعید قاسمی اخیرا در مصاحبه‌ای با برنامه اینترنتی «رو در رو» حرف‌هایی را درباره شخصیت های سیاسی مطرح کرده است. او درباره صادق زیباکلام گفت: «بدبخت دانشگاهی که آن آقای گیج، کلافه و بی‌سواد را به‌عنوان استاد دانشگاه برای بچه من می‌گذارند». که این حرف‌ها با واکنش تند صادق زیباکلام مواجه شد.

کد خبر: ۲۴۱۸۳
۱۵:۵۸ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۸

دیدارنیوز - سعید قاسمی که به سخنان خارج عرف و سیاسی شهرت دارد و خود را یک نیروی اصیل می‌داند و معمولا انواع اتهام‌ها را متوجه شخصیت‌های سیاسی کشور می‌کند، اخیرا در مصاحبه‌ای با برنامه اینترنتی «رو در رو» حرف‌هایی را درباره شخصیت های سیاسی مطرح کرده است. او درباره صادق زیباکلام گفت: «بدبخت دانشگاهی که آن آقای گیج، کلافه و بی‌سواد را به‌عنوان استاد دانشگاه برای بچه من می‌گذارند».

صادق زیباکلام در واکنش به اظهارات اخیر سعید قاسمی گفت: «سردار سعید قاسمی سال‌هاست که از پشت سرِ نیزه‌ای که در دست دارند، هرتوهینی که دلشان بخواهند به دیگران می‌کنند. اگر روزی آن‌قدر مرام و شهامت پیدا کردند که از پشت سر نیزه‌شان بیرون بیایند، لیاقت پاسخ‌دهی پیدا خواهند کرد».
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
abed
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
1
2
چه خوب یکی به آقای دکتر چیزی گفت
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی