تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

پامپئو، مادورو را یک "ظالم تشنه قدرت" توصیف کرد

وزیر خارجه آمریکا در جریان سفر چهار روزه‌اش به آمریکای لاتین، بحران اقتصادی و سیاسی در ونزوئلا را محور مذاکراتش قرار داد و رئیس جمهوری این کشور را یک "ظالم تشنه قدرت" توصیف کرد.

کد خبر: ۲۳۹۶۰
۰۹:۲۵ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا در جریان سخنرانی در پاراگوئه، به انتقاد از نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا پرداخت و پاراگوئه را یکی از رهبران مدافع دموکراسی توصیف کرد.

وی ادامه داد: پاراگوئه به عنوان یکی از اعضای گروه لیما در میان رهبرانی قرار دارد که به دفاع از دموکراسی می‌پردازند و خواستار برکناری مادورویی هستند که تشنه قدرت است و مردم و کشورش را به سمت نابودی کشانده است.

وزیر خارجه آمریکا همچنین پاراگوئه را برای "کار گروهی با هدف احیای ثبات و دموکراسی از ناآرامی و بی ثباتی ناشی از فعالیت‌های مادورو"، مورد تحسین قرار داد.

وزیر خارجه آمریکا در سخنرانی خود در پاراگوئه بر ضرورت از میان برداشتن سازمان‌های فعال تبهکار در منطقه مرزی بین برزیل، آرژانتین و پاراگوئه تاکید کرد.

وی همچنین در سفرش به پرو با مارتین ویزکارا، رئیس جمهوری این کشور و نستور پوپولیتزیو، وزیر خارجه پرو دیدار داشت و از مقام‌های لیما بابت پناه دادن به صدها هزار آواره ونزوئلایی و مقابله با فساد در پرو قدردانی کرد.

پامپئو همچنین با ارنستو آرائوخو، وزیر خارجه برزیل به صورت تلفنی صحبت کرد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی