تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

خالد مشعل جویای حال محمود عباس شد

رئیس سابق دفتر سیاسی جنبش حماس در تماسی تلفنی به منظور اطمینان از حال جسمی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، با وی گفتگو کرد.

کد خبر: ۲۳۷۹
۱۱:۲۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای رأی الیوم، خبرگزاری رسمی فلسطین "وفا" گزارش داد که خالد مشعل، رئیس سابق دفتر سیاسی حماس در تماس تلفنی که با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین داشت، ضمن اطمینان از سلامتی وی برای رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، آرزوی بهبودی کامل و هرچه سریعتر کرد. در مقابل نیز محمود عباس از لطف وی تشکر کرد.

پیشتر نیز "جبریل رجوب"، عضو کمیته مرکزی جنبش فتح تأکید کرده بود که حال جسمی محمود عباس بسیار خوب است و صد درصد بهبود یافته است و قرار است که وی امروز (دوشنبه) از بیمارستان مرخص شود.

به دنبال انتشار شایعاتی درباره وخامت شرایط جسمی محمود عباس، تلویزیون فلسطین دوشنبه هفته گذشته ویدئوی منتشر کرد که وی در حال قدم زدن در راهروی بیمارستان در کنار خانواده و پزشک معالجش است و به این ترتیب به شایعات درباره وخامت حال او پایان داد.

رهبر ۸۲ ساله فلسطینی ها روز یک شنبه برای سومین بار در کمتر از یک هفته گذشته در بیمارستانی در کرانه باختری بستری شد.

محمود عباس که آخرین بار در روز ۱۸ ماه مه در کنار رئیس جمهوری پاناما رویت شده بود برای آزمایش‌های پزشکی بعد از عمل جراحی گوش به بیمارستان مراجعه کرده بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی