تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پامپئو در پی اخراج دیپلمات‌های آمریکایی از ونزوئلا: تعجب نکردم، ناامید شدم

وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به تصمیم ونزوئلا برای اخراج دیپلمات‌های آمریکا گفت: واشنگتن از این تصمیم ونزوئلا ناامید شد اما تعجبی نکرد.

کد خبر: ۲۳۷۶
۱۱:۲۲ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا با انتقاد از تصمیم ونزوئلا مبنی بر خروج دیپلمات‌های آمریکایی از این کشور اتهامات وارده علیه آنها را رد کرد.

پامپئو در پیامی در توئیتر نوشت: در پی تصمیم نیکولاس مادورو برای اخراج دیپلمات‌هایمان، ما نیز دستور خروج دو دیپلمات ونزوئلایی از آمریکا را داده‌ایم. این اقدام ناامید کننده است اما تعجبی ندارد. این رژیم به واسطه تلاش‌های ما برای "کمک" به مردم ونزوئلا مورد تهدید قرار گرفته است.

روز سه‌شنبه دولت ونزوئلا اعلام کرد که کاردار آمریکا در این کشور و همچنین یکی از دیپلمات‌های دیگر را دستور داده که از کشور خارج شود.

روز پنج شنبه وزارت خارجه آمریکا نیز در اقدامی متقابل اعلام کرد که کاردار سفارت ونزوئلا و همچنین سرکنسول ونزوئلا در هیوستون در طول ۴۸ ساعت آینده کشور را ترک می‌کند.

روابط تنش آلود میان دو کشور در پی برگزاری انتخابات اخیر در این کشور متشنج‌تر شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی