تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

نتانیاهو و رقیبش هر دو اعلام «پیروزی» کردند

رقیب اصلی بنیامین نتانیاهو در انتخابات رژیم صهیونیستی با پایان رأی‌گیری در این انتخابات، بیانیه‌ای صادر کرد و مدعی پیروزی شد.

کد خبر: ۲۳۶۹۴
۰۸:۴۶ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به نقل از روزنامه گاردین، رقیب اصلی بنیامین نتانیاهو در این انتخابات بنی گانتس، فرمانده پیشین ارتش اسرائیل و رهبر حزب «آبی و سفید» است. گانتس پس از پایان رأی‌گیری به همراه یائیر لاپید، شریک انتخاباتی خود بیانیه‌ای منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: ما پیروز شدیم. عموم اسرائیل حرفشان را زده‌اند! از هزاران فعال و بیش‌از یک میلیون رأی‌دهنده ممنون.

این دو سیاستمدار که دارای گرایش‌های چپ هستند، اعلام کردند: این انتخابات یک برنده مشخص و یک بازنده مشخص دارد. نتانیاهو وعده ۴۰ کرسی را داد و باخت.

گانتس و لاپید با بیان این‌که رئیس رژیم صهیونیستی می‌تواند تصویر به وجود آمده را ببیند و باید از برنده بخواهد که دولت بعدی را تشکیل دهد، تأکید کردند: گزینه دیگری وجود ندارد.

در همین حال، نتانیاهو نیز در صفحه توئیتر خود نوشت: جناح راست به رهبری حزب لیکود پیروزی واضحی به دست آورد.

ساعاتی از پایان رأی‌گیری در انتخابات رژیم صهیونیستی می‌گذرد و بازار نظرسنجی‌های پس از انتخابات در میانه این ادعاها داغ است؛ نظرسنجی‌هایی که حکایت از رقابت تنگاتنگ احزاب نتانیاهو و گانتس دارد.

نظرسنجی شبکه‌های ۱۳، ۱۲ و ۱۱ تلویزیون اسرائیل تعداد کرسی‌های حزب گانتس را بسیار نزدیک به هم پیش‌بینی کرده‌اند. نتایج این نظرسنجی‌های پس از انتخابات به شرح زیر است:

شبکه ۱۳: گانتس ۳۶ – نتانیاهو ۳۶
شبکه ۱۲: گانتش ۳۷ – نتانیاهو ۳۳
شبکه ۱۱: گانتس ۳۷ – نتانیاهو ۳۶
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی