تیتر امروز

سنجش ادعای حکومت دینی بر اساس وظیفه اصلی دین/ نقش بنیادین پذیرش و رای موافق مردم در تشکیل حکومت و تعیین حاکم/  امر حکمرانی امری عقلایی و خارج از شریعت است
در سومین برنامه دیدار اندیشه با محمد هرندی، استاد دانشگاه، محقق و دین‌پژوه مطرح شد:

سنجش ادعای حکومت دینی بر اساس وظیفه اصلی دین/ نقش بنیادین پذیرش و رای موافق مردم در تشکیل حکومت و تعیین حاکم/ امر حکمرانی امری عقلایی و خارج از شریعت است

سومین برنامه دیدار اندیشه با محمد هرندی استاد دانشگاه، محقق و دین پژوه بود؛ این گفت و گوی جذاب را بخوانید و ببینید.

دری نجف آبادی: سپاه پاسداران عامل عزت و اقتدار اسلام است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با صدور بیانیه‌ای در واکنش به اقدام احمقانه و خطرناک ایالات متحده در قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی جهان گفت: این نیروی انقلابی مظهر جهاد، ایثار، فداکاری و تمام فضائل انسانی و عامل عزت و اقتدار اسلام است.

کد خبر: ۲۳۶۷۷
۱۵:۵۸ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۸

دیدارنیوز - آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در این بیانیه آورده است: این اقدام احمقانه آمریکا توطئه جدیدی علیه ملت ایران است که ملت نیز به برکت هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری فریب خدعهها و توطئه‌های شیطان بزرگ را نمی‌خورد.

وی در این بیانیه آورده است: بدون شک این اقدام آمریکای جنایتکار علیه سپاه پاسداران بدون پاسخ نخواهد ماند و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به خصوص سپاه مقتدر پاسخ دندان شکنی به شیطان بزرگ خواهند داد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این بیانیه آورده است: کسانی که سپاه پاسداران را که از بدو پیروزی انقلاب تکیه گاه مظلومان ایران و جهان اسلام بوده است را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داده اند، خود بزرگترین تروریست‌های تاریخ بشر و ترورست ساز و تروریست پرور هستند و جنایت‌های آنها در سوریه، عراق، بحرین و یمن هیچ گاه از خاطره‌ها محو نمی‌شود.

وی در ادامه بیانیه آورده است: سپاه پاسداران براساس رسالت پاسداری از انقلاب و دستاوردهای نهضت امام راحل، در هر عرصه‌ای که کیان و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به خطر بیفتد، حضور پیدا کرده و اجازه دست درازی به خاک وطن را به هیچ قدرتی نداده و نخواهند داد.

امام جمعه اراک در این بیانیه آورده است: پشتیبانی از حریم ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی اساس برنامه‌های سپاه پاسداران است و قدرت نظامی این نیروی انقلابی و مردمی خار چشم دشمنان اسلام است و معلوم می‌شود استکبار ملت شریف ما و نهاد عظیم برخاسته از ملت را هدف قرار داده است.

آیت الله دری نجف آبادی در این بیانیه تاکید کرده است: ملت ایران ضمن حمایت همه جانبه از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بخصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می‌کند نیروهای مسلح خط قرمز ما هستند و از این نیروهای انقلابی انتظار می‌رود نسبت به انجام اقدام متقابل با این توطئه امنیتی ایالات متحده برنامه ریزی کنند تا دیگر هیچ قدرتی جرأت به خطر انداختن امنیت عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح آن را به خود راه نداده و تدبیر و برنامه ریزی کنند و بر صلابت و اقتدار خود بیفزایند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی