تیتر امروز

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.
وزیر اطلاعات:

جامعه اطلاعاتی بار دیگر ترفند دشمن را خنثی و او را ناکام می‌کند

وزیر اطلاعات با اشاره به قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان‌های تروریستی از سوی دولت ایالات متحده آمریکا تصریح کرد: سپاه یک نهاد برآمده از مردم و دارای پایگاه اجتماعی گسترده‌ای در کشور است و همواره مورد حمایت مردم ایران بوده و خواهد بود.

کد خبر: ۲۳۵۹۵
۰۹:۰۸ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۸

دیدارنیوز - حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار، اقدام آمریکا درخصوص قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان‌های تروریستی را محکوم و اعلام کرد: این اقدام آمریکا بیانگر عمق کینه و دشمنی با انقلاب اسلامی و مردم انقلابی ایران است.

رئیس شورای هماهنگی اطلاعاتی کشور با بی‌اثر دانستن اینگونه اقدامات خصمانه دشمن، گفت: جامعه اطلاعاتی ایران با وحدت و همدلی همواره توطئه‌های مختلف دشمن را خنثی کرده و این بار نیز به توفیق الهی و به مدد عنایات ائمه اطهار (ع)، توجه حضرت ولیعصر (عج) و تحت فرماندهی معظم کل قوا و همکاری مردم عزیز کشور این ترفند را خنثی می‌کند و دشمن را ناکام می‌گذارد.

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد برآمده از مردم و دارای پایگاه اجتماعی گسترده‌ای در کشور است و همواره مورد حمایت مردم ایران بوده و خواهد بود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی