تیتر امروز

ورود پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان به مصلی تهران +ویدیو
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در ورزقان آذربایجان شرقی

ورود پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان به مصلی تهران +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم
دیدارنیوز واکنش‌های جهانی به درگذشت رئیس جمهور را بررسی کرد؛ این قسمت دولت‌های جهان

واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم

سانحه منجر به درگذشت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و هیات همراه با واکنش گسترده مقامات رسمی کشور‌های دنیا همراه شد.

قدردانی سیدمحمد خاتمی از کمک به مردم سیل زده

سیدمحمد خاتمی ضمن ابراز همدردی با مردم شریف و نجیب آسیب دیده در حادثه سیل گسترده، به ویژه در استان‌های گلستان، فارس، لرستان و خوزستان،  از همدلی و همراهی مردم با آسیب دیدگان قدردانی کرد.

کد خبر: ۲۳۴۸۰
۲۲:۳۱ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۸

دیدارنیوز - رئیس دولت اصلاحات که در آستانه ولادت با سعادت حضرت سید الشهدا علیه السلام در جمع علاقمندانی که برای عرض تسلیت درگذشت همکار و یار دیرین وی، شادروان غلامرضا موسی رمضانی در دفتر وی گردد آمده بودند سخن می گفت با تأکید بر ضرورت آسیب شناسی حوادث اخیر به جای مقصر یابی اظهر امیدواری کرد سیستم های هشدار و پیش بینی کشور به تکنولوژی روز دنیا مجهز شوند تا حداقل از حجم آسیب های بلایای طبیعی کاسته شود.

رئیس جمهوری اسبق ایران با تقدیر از اقدامات دولت و سایر نهادهای کشوری و لشکری و دستگاه های خدمت‌رسان، بر ضرورت انسجام هرچه بیشتر تلاش‌ها و رسیدگی مسؤولانه و عاجل به وضعیت مناطق درگیر تأکید کرد.

سیدمحمد خاتمی بار دیگر با ستایش همدلی و حضور پرمهر مردم کشور در کنار آسیب دیدگان، علی‌رغم خسارت‌های فراوانی که باید با برنامه ریزی دقیق و عزم جدی نظام به سرعت جبران شود، اظهار امیدواری کرد با درایت، این حوادث به فرصت تبدیل شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی