تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

رستمیان: وزارت نیرو به عنوان مسبب اصلی سیل‌ها محاکمه شود

یک عضو مجمع نمایندگان استان لرستان با انتقاد از عملکرد وزارت نیرو در خصوص پیش‌بینی و مدیریت سیل در استان لرستان، گفت: این وزارتخانه باید به عنوان مسبب اصلی سیل‌ها محاکمه شود.

کد خبر: ۲۳۴۳۴
۱۲:۰۹ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۸

دیدارنیوز - علی رستمیان در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی ابعاد سیل اخیر در مناطق مختلف کشور از جمله لرستان، بیان کرد: در سیل اخیر بیش از ۴۰۰۰ منزل روستایی، ۲۰۰۰ منزل شهری، ۲۰۰۰ مغازه بین ۱۰ تا ۷۰ درصد خسارت دیده است. در دلفان چهار روستا به دلیل رانش تخلیه شده‌اند و اکنون مردم در چادر زندگی می‌کنند. ابنیه بیش از ۳۰۰ روستا تخریب شده و در سلسله و دلفان، فاضلاب شهری و روستایی، برق و برق‌رسانی، کشاورزی و تاسیسات شهری و روستایی دچار خسارت شده اند که در دلفان ۱,۱۰۰ میلیارد تومان و در الشتر ۴۵۰ میلیارد تومان برآورد خسارت اولیه شده است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون مهم‌ترین مشکل لرستان ظلم در تخصیص بودجه و عدم توجه به زیرساخت‌های این خطه نسبت به سایر شهرهای توسعه یافته است. آقای رییس جمهور آیا لرستان جزو نقاط جغرافیایی ایران نیست؟ اگر هست چه کسی باید پاسخگو باشد؟.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزارت نیرو مسبب اصلی سیل‌ها و محاصره روستاها است و باید به عنوان عامل اصلی محاکمه شود. چه وزیر کنونی و چه وزیر دولت‌های قبل و در بحث جهاد کشاورزی هم در بخش آبخیزداری با مشکلاتی روبه‌رو هستیم.

رستمیان در پایان تصریح کرد: از سپاه و ارتش که در بحث جاده‌رسانی و انسداد جاده‌ها تلاش کردند تلاش می‌کنیم. آقای رییس مجلس شورای اسلامی از شما نیز توقع داشتیم امروز اولویت را بر بحث سیل قرار می‌دادید.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی