تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
معاون فرهنگی دانشگاه تهران خبر داد

تلاش برای تخفیف مجازات تنها دانشجوی بازداشتی وقایع دی‌ماه ۹۶

معاون فرهنگی دانشگاه تهران از محکومیت یکی از دانشجویان این دانشگاه به دو سال زندان خبر داد و گفت: تلاش برای تخفیف مجازات تنها دانشجوی بازداشتی وقایع دی‌ماه ۹۶ ادامه دارد.

کد خبر: ۲۳۳۸۲
۰۸:۴۸ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۸

دیدارنیوز - دکتر مجید سرسنگی ضمن اعلام این خبر، حوادث ۹ و ۱۰ دی ماه ۹۶ را سخت‌ترین و تلخ‌ترین واقعه سال گذشته عنوان و اظهار کرد: فعالیت در حوزه فرهنگی دانشگاه‌ها، به خصوص در دانشگاه تهران از نظر حجم و حساسیت کاری امری بسیار سخت به شمار می‌رود، اما در مدت چند سالی که من در حوزه فرهنگی این دانشگاه حضور دارم اتفاقات ۹ و ۱۰ دی ماه سال ۹۶ و دستگیری دانشجویان تلخ‌ترین واقعه به شمار می‌رود اگر چه خوشحال هستم که در نهایت این موضوع ختم به خیر شد.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر یکی از دانشجویان دانشگاه تهران که چند ماه بعد از وقایع ۹ و ۱۰ دی ماه ۹۶ دستگیر شده، در زندان به سر می‌برد. در واقع این دانشجو به ۶ سال زندان محکوم شده بود که با پیگیری‌های انجام شده حکم این دانشجو در دادگاه تجدید نظر از ۶ سال به ۲ سال تقلیل یافت و دوره محکومیت خود را در زندان سپری می‌کند اما تنها دانشجوی دانشگاه به شمار می‌رود که در زندان قرار دارد.

دکتر سرسنگی تاکید کرد: امیدوارم تنها دانشجوی زندانی دانشگاه تهران نیز مشمول عفو و عنایت قوه قضائیه قرار بگیرد و هر چه زودتر از زندان آزاد شود.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران در پایان خاطر نشان کرد: پرونده سایر دانشجویان دانشگاه در وقایع ۹ و ۱۰ دی هنوز بسته نشده است اما خوشبختانه قوه قضائیه همراهی خوبی در این زمینه انجام داد و احکامی که دانشجویان دریافت کرده بودند اجرا نشد و امیدوارم اجرایی نیز نشود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی