تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
کاشان، سرزمینی از جنس گل و گلاب

کاشان، سرزمینی از جنس گل و گلاب

روز جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ماه، در واپسین روز‌های گلابگیری، وارد کاشان شدیم. یک روز آفتابی و دلچسب، همواره تصورم این بود که کاشان، همانند خیلی از شهر‌های ایران واجد تلفیق هر دو ویژگی سنت و...

لاوروف: مداخله ناتو علت آشوب‌های کنونی در لیبی است

وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که مداخله ناتو در لیبی باعث آشوب‌های کنونی در این کشور است.

کد خبر: ۲۳۳۶۱
۱۶:۰۲ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به نقل از اسکای نیوز، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در کنفرانس خبری مشترک با سامح شکری، وزیر خارجه مصر گفت: ما مذاکراتی درباره روابط دوجانبه داشتیم. ما از استقبال گرم مسؤولان مصری قدردانی می‌کنیم. روابط سیاسی و اقتصادی با مصر را تقویت خواهیم کرد.

لاوروف گفت: مذاکراتی درباره مصر، سوریه، لیبی، منطقه، مسئله فلسطین و مبارزه با تروریسم داشتیم. مصر و روسیه بر لزوم حل این بحران‌ها بر اساس قطعنامه‌های شورای امنیت تأکید دارند. 

وزیر خارجه روسیه تصریح کرد: ما درباره تحرکات نظامی در لیبی صحبت کردیم. نشستی در شورای امنیت برگزار شد، ما معتقدیم که دلیل حوادث لیبی دخالت ناتو در لیبی بود. ما باید بر پایبندی‌مان به حمایت از مردم لیبی تأکید کنیم.

در همین حال، سامح شکری، وزیر خارجه مصر گفت: درباره مسائل منطقه‌ای از جمله مسئله فلسطین و لیبی صحبت کردیم. هدف همکاری با روسیه برقراری ثبات در منطقه است.

شکری گفت: ما از ابتدا بر لزوم حل سیاسی بحران لیبی تأکید کردیم. ما از تلاش‌های بین المللی برای ایجاد زمینه مناسب جهت تحقق ثبات در لیبی حمایت می‌کنیم و از تمامی طرف‌های لیبیایی می‌خواهیم که خوشیتن‌داری خود را حفظ کرده و برخورد مثبتی با تلاش‌های سازمان ملل داشته باشند.

وزیر خارجه مصر تصریح کرد: هیچ کشوری نیست که بگوید می‌تواند عدم وقوع عملیات تروریستی را به صورت صد در صد تضمین کند. ما تمام تلاش خود را برای حفظ امنیت در کشورمان می‌کنیم و اوضاع مصر شاهد ثبات است.

وزیر خارجه مصر با دعوت از طرف‌های لیبیایی به خویشتن داری، تاکید کرد که برخی از طرف‌ها در منطقه از شبه نظامیان و گروه‌ها در لیبی حمایت می‌کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی