تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ سخنگو: هیچ خبر جدیدی نیست/ بالگرد‌های ارتش اعزام شدند
این گزارش بروزرسانی می‌شود

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ سخنگو: هیچ خبر جدیدی نیست/ بالگرد‌های ارتش اعزام شدند

برخی خبرها حاکی از آن است که بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

اطمینان پامپئو به برگزاری سومین نشست اون و ترامپ

وزیر خارجه آمریکا ابراز اطمینان کرد که نشست سوم رئیس جمهوری ایالات متحده و کره شمالی برگزار می‌شود.

کد خبر: ۲۳۳۲۹
۱۳:۰۸ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۸

دیدارنیوز - مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه خبری سی. بی. اس به زمان مشخص دیدار بین کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا یا محل برگزاری این نسشت اشاره‌ای نکرد اما ابراز اطمینان کرد که این دیدار به زودی رخ دهد.

پامپئو همچنین گفت که دو طرف در نشست هانوی، ویتنام به ادراک و فهم عمیق‌تری از یکدیگر دست یافتند.

وی افزود: موقعیت‌هایی که دو طرف دارند، باعث شده تا آنها بتوانند به پیشرفت‌هایی دست یابند. ایالات متحده همواره می‌دانسته که گفتگو با کره شمالی زمان‌بر است. دولت واشنگتن همچنان مصمم است و باور دارد که کره شمالی‌ هم چنین اراده‌ای دارند تا به یک خلع سلاح اتمی قابل قبول و کامل دست پیدا کنند اگرچه سوابق آنها نشان از خلف وعده می‌دهد. کیم جونگ اون به من قول داده به ترامپ قول داده که خلع سلاح اتمی را انجام دهد و حالا مأموریت تیم من اطمینان حاصل کردن از این مساله است.

پامپئو به این مساله نیز اشاره کرد که دولت آمریکا همچنان بر این باور است که تحریم‌های اقتصادی علیه کره شمالی تا زمانیکه ما به هدف خود دست پیدا نکنیم، پابرجا می‌ماند.

وزیر خارجه آمریکا همچنین به نقض امنیتی علیه عمارت مارا لا گو ترامپ در "پام بیچ" فلوریدا توسط یک زن چینی که حامل یک بدافزار کامپیوتری بود اشاره کرده و عنوان داشت: این یک تهدید از سوی چین است که تلاش می‌کند تا به داخل آمریکا و علیه مقام‌های آمریکایی دست به اقداماتی بزند.

وی همچنین گفت که این مساله در جریان مذاکرات تجاری بین آمریکا و چین که قرار است در روزهای آتی برگزار شود، مطرح خواهد شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی