تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

مهران مدیری قابل بخشش نیست

وزیر کشور به اظهارات مهران مدیری در برنامه دورهمی درباره شیوه رسیدگی مسئولان به سیل زدگان واکنش نشان داد و آن را غیرقابل بخشش خواند.

کد خبر: ۲۳۲۶۲
۱۴:۴۷ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۸

دیدارنیوز- رحمانی فضلی در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان پلدختر نسبت به انتقاد مهران مدیری در برنامه دورهمی از عملکرد مسئولین در خصوص سیل زدگان بشدت انتقاد کرد.

عبدالرضا رحمانی فضلی با اشاره به برخی اخبار کذبی که گاها درباره عملکرد نهادهای مختلف دخیل در رسیدگی به سیل‌زدگان منتشر می‌شود، اظهار کرد: «انصافا گاهی اوقات بعضی خبرها بعضی گزارش ها و بعضی بی انصافی ها صورت میگیرد.»

او ادامه داد: «درست است که انسان میگوید ما برای خدا و برای مردم کار میکنیم ولی وقتی شما یک خبر جعل و دروغ نسبت به خدمات رسانی یک نهاد در فضای مجازی منتشر میشود، تمام افرادی که مشغول کار هستند بی انگیزه میشوند و میگویند آقا چه خبر است؟ ما اینجا کار میکنیم و اینها این طور رفتار میکنند.»

این مقام مسئول در ادامه این اظهارات که فیلم آن را ایسنا منتشر کرده است بدون نام بردن از برنامه دورهمی و اظهارات مهران مدیری در آن، گفت: «من برنامه تلویزیون را آن شب دیدم و یک بار هم در رادیو گفتم که واقعا من نمیدانم از کی مسخره کردن و تحقیر کردن، ناامید و بی اعتماد کردن مردم و توهین به مسئولانی که برخواسته از رای مردم هستند، نامش شده است طنز!»
وزیر کشور متذکر شد: «ما چنین هنری سراغ نداریم. حتما باید نهادها رسیدگی و برخورد کنند. عذرخواهی فایده ندارد و باید با این مسائل برخورد شود.»

او یادآور شد: «عده‌ای هم نشسته اند و برای مسخره کردن و تحقیر کردن های آن فرد دست میزنند. این بدتر از آن است.»
وزیر کشور همچنین بیان کرد: «مگر سیل را دولت آورده است؟ مگر سیل را مسئولان آورده‌اند؟ کشور ما سیل خیز است و در همه نقاط جهان ممکن است این اتفاق رخ دهد.»

رحمانی فضلی تصریح کرد: «در آمریکا وقتی سیل آمد رئیس‌جمهوری این کشور دستمال توالت بین مردم پخش میکرد و از این اقدام او فیلم میگرفتند و به عنوان کار مهم پخش می‌کردند.»
او با غیرقابل بخشش دانستن اظهارات مهران مدیری، بیان کرد: «اینجا همه کشور از رهبری و رئیس‌جمهوری آمده‌اند پای کار بعد یک آدمی به اسم هنر همه این‌ها را مسخره میکند و عده‌ای هم برای او کف میزنند. این کار واقعا قابل بخشش نیست.»
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
کرامت سلیمی
|
United Kingdom
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
1
1
با این حرفها و نمایشها هیچ مشکلی حل نمی شود.

تمام این اقایان و خانمهای هنر پیشه ، مجری و ورزشکارانی که حرفهای ظاهرا" مردمی می زنند و در حاشیه امن هم قرار دارند و دائم در سفرهای تفریحی به کشورهای اروپایی و امریکایی و کشورهای ثروتمند و بی بندو بار اسیایی به خوشگذرانی مشغولند ، بازیچه دست سیاستمداران و دولتمردان می باشند.

این سلبریتی ها تماما" سرمایه دار هستند و اگر گاهی حرفهایی در ظاهر به نفع ملت می زنند و تظاهر به مردمی بودن می کنند دلیلش این است که می ترسند با بدتر شدن اوضاع منافع و سرمایه های انها به خطر بیفتد .

سرمایه داران و ثروتمندان عمدتا" مصلحت اندیش هستند تا به هر شکل و در هر شرایطی منافع و سرمایه انها حفظ شود و اصولا" سرمایه دار نمی تواند به فکر منافع مردم باشد زیرا منافع مردم و سرمایه داران اینچنینی که بر اساس تیپ و قیافه شان و یا کاربردشان برای هدایت و مهندسی جامعه ، در شرایطی قرار گرفتند که یک شبه تبدیل به سرمایه دار شدند با هم در تضاد است.

زدن حرف حق به تنهایی برای مردمی بودن کافی نیست و باید اعمال و رفتار نیز مردمی باشد . نه اینکه به ظاهر حرف مردمی بزنند اما مدام در سفر های تفریحی و خوشگذرانی باشند و به ریش ملت بخندند.

در یک سخنرانی که کلیپ ان در اینترنت موجود است ایت الله خامنه ای از عملکرد صدا و سیما انتقادهایی نمودند که نشان می دهد این رسانه عملا" از رهبر انقلاب تمکین نمی کند و هر جور که منافعشان اقتضا کند عمل می کنند.

مشکلات کشور ما با گفتن حرفهای مردمی توسط سلبریتی ها و سخنرانی های روحانیون و سیاسیون حل نمی شود .

انقدر منابع و ثروت وجود دارد که بتوان با تکیه بر همین منابع و ثروت مشکلات را حل نمود. ( البته با شرط اینکه این منابع و ثروت توسط مسئولان شریف و با صداقت مدیریت شود نه سیاست بازان و فریبکاران)

به نظر بنده با توجه به شرایط تحریمی و اوضاع فعلی کشور راه حل این است که ایت الله خامنه ای ، رییس جمهور ، روسای مجلس و قوه قضاییه ، معاونین رییس جمهور ، فرماندهان نظامی و در راس انها سردار جعفری ، سرلشکر رضایی ، سرلشکر صفوی ، امیر موسوی ، امیر حاتمی ، دریادار سیاری و سایر نظامیان صاحب قدرت و همچنین نمایندگان مجلس و وزرا و سلبریتی های مدعی مردم دوستی یک کمپین نخریدن کالاهای گران شده ( از همه نوع اقلام ) راه بیندازند و عملا" خود را همدرد و دلسوز مردم نشان دهند. این می تواند زمینه پیوستن مردم به این کمپین را فراهم کند و خواهیم دید که در مدت کوتاهی ارزانی و فراوانی کالا به کشور ما باز خواهد گشت و ملت ایران محکم تر و استوارتر از گذشته در کنار نظام قرار خواهند گرفت و نقشه های تمامی بدخواهان کشورمان از داخلی و خارجی نقش بر آب خواهد شد.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی