تیتر امروز

اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تصادف مرگ‌بار پراید با اتوبوس

برخورد یک دستگاه سواری پراید با اتوبوس در کیلومتر ۵۰ محور خور به طبس ۲ کشته و سه زخمی برجا گذاشت.

کد خبر: ۲۲۷۷۳
۱۱:۲۲ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۸

دیدارنیوز- رئیس اداره هلال احمر خور و بیابانک افزود: این تصادف در ساعت پایانی سال ۹۷ رخ داد که به محض اطلاع نیروهای پلیس، امدادی و اورژانس و راهداری به محل حادثه حاضر شدند.

حسین ایرجی گفت:: در این حادثه یک مرد ۳۹ ساله و دختر ۱۸ ساله سرنشینان پراید در دم جان باختند.

وی خاطرنشان کرد: مصدومان حادثه پس از انتقال به بیمارستان شادن یغمایی شهر خور برای ادامه درمان به نایین اعزام شدند.

به گفته وی جمعیت هلال احمر خوروبیابانک دارای دو پایگاه امداد جاده ای، یک دستگاه ست نجات، ۲ دستگاه کامبی توز، ۲ دستگاه آمبولانس و ۴۵ امدادگر است.

به گفته کارشناسان یکی از عوامل تصادفات در راه‌های خور و بیابانک دو طرفه بودن جاده ها، خستگی و خواب آلودگی رانندگان و عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی به خصوص توجه به جلو است.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.

استان اصفهان دارای ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزاد راه است.

واژگونی خودرو یکی از چالش‌های اساسی و دنباله دار محورهای کویری ایران سالانه میلیارد ریال به اقتصاد ملی و جامعه خسارت وارد می‌کند.

در زمان حاضر ۲ هزار و ۴۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۵ هزار و ۴۰۰ کیلومتر بزرگراه و ۲۳ هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه اصلی در کشور وجود دارد و
همچنین حدود ۴۷ هزار و ۲۶۳ کیلومتر مربع از مساحت ایران در زمره بیابان و کویر به ویژه در مرکز کشور قرار می‌گیرد.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزاد راه است.

این در حالی است که سالانه ۱۷ هزار نفر در اثر سوانح جاده‌ای به خصوص در جاده‌های کویری کشور جان خود را از دست می‌دهند و ۲۵۰ هزار نفر نیز مصدوم می‌شوند.

شهرستان خور و بیابانک در ۴۲۰ کیلومتری شرق مرکز اصفهان قرار دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی