تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پیام نوروزی به ایرانیان با ادبیات ترامپ

رئیس‌جمهور آمریکا در پیام نوروزی کاخ سفید به تکرار ادعاهای خود پرداخته و مدعی شد که در مقابل خواسته‌های مردم ایران سکوت نخواهد کرد.

کد خبر: ۲۲۷۷۰
۱۰:۵۱ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۸
 دیدارنیوز- دونالد ترامپ گفت: نوروز زمانی ویژه برای جشن و شکرگزاری در غرب آسیا و آسیای مرکزی علی الخصوص ایران محسوب می‌شود تا گردهم بیایند و درحالیکه با یک احساس خوش بینی تازه برای آمدن بهار آماده می‌شوند، بر نعمت‌های سال گذشته تأمل کنند.
 
دونالد ترامپ در ادامه پیام خود به تکرار ادعاهای واهی خود پرداخته و مدعی شده است که مردم ایران در زیر فشار نظام ایران قرار دارند و نمی‌توانند به طور کامل در شادی این ایام شریک باشند.
 
وی با بیان اینکه مردم ایران خواهان بازپس‌گیری تاریخ پرافتخار، فرهنگ رسا و جایگاه راستین خود در جهان هستند، گفت که زندگی روزمره مردم ایران با مفهوم نوروز – که به معنای روز نو است – در تضاد می‌باشد.
 
رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه با ابراز همبستگی با مردم ایران اظهار کرد که نظام ایران را محکوم می‌کند.
 
وی در ادامه نامه خود نوشته است که هرگز در مقابل خواسته‌های مردم ایران سکوت نمی‌کند و مبارزه برای حقوق بشر را از یاد نخواهد برد.
 
ترامپ در انتهای این نامه گفته است که در جشن نوروز به مردم سراسر جهان می‌پیوندد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
رشیدحق بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
0
0
این حضورترامپ است که درهرکشورنمادکامل درنگی قتل وغارت وخونریزی به روش درندگان است ومردم ایران انسان بامکتب الهی اسلام هستندو دارای بصیرتی هستندکرگهای رادرلباس میش راهم به خوبی میشناسندو بدبختی جهان دراین است که هوسبازان شهواترانان وهجنسبازان مشروب خوران با خوی حیوانی نگران حقوق بشرهستندخواسته هاوداشته های ترامپ همه ازخوی حیوانی اوست که برای حیوانی مثل خودش خوب است نه برای ملت شهیدپرورایران.....واین خوکهاو درندگان وحرمله هابدانند اگربرگردادفرات خیمه بزنندووملتی حسینی راازاب خوردن هم تحریم کنند حسینیان ازفرهنگ الهی دست نمی کشندوتسلیم فرهنگ حیوانی نخواهندشد
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی