تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

افزایش حقوق کارگران باید بیش از کارمندان باشد

دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین گفت: انتظار داریم شورای عالی کار منافع ملی را در افزایش حقوق جامعه کارگری در نظر بگیرد. افزایش حقوق کارگران باید بیش از مقدار تعیین شده برای کارمندان باشد.

کد خبر: ۲۲۶۵۷
۱۰:۵۵ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۷

دیدارنیوز - عیدعلی کریمی (دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین) با اشاره به اینکه انتظار ما از دولت و شورای عالی کار توجه ویژه به وضعیت معیشتی کارگران در سال آینده است، اظهار داشت: کارگران همچون کارمندان نیستند و مزایای چندانی ندارند. کارمندان بالاخره سبد کالا، بن و وام‌هایی در کنار حقوق ثابت خود دارند که تامین هزینه‌های زندگی را برایشان ساده‌تر می‌کند.

وی افزود: جامعه کارگری چه شاغل و چه بازنشسته از این‌ امتیازات محروم هستند. اکنون که مجلس شورای اسلامی برای افزایش حقوق کارمندان افزایش 400 هزار تومانی به اضافه 10 درصد را در نظر گرفته، انتظار داریم برای جامعه کارگری این مقدار بیشتر هم باشد.

دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین با بیان اینکه از دست رفتن امنیت شغلی و معیشت کارگران برای کارفرمایان نیز ضررهای زیادی خواهد داشت، گفت: کارفرمایان در جلسات مزدی تهدید می‌کنند که اگر افزایش حقوق زیاد باشد، ما کارگران را اخراج می‌کنیم. قطعا بدانند در این صورت خودشان هم امنیت شغلی در واحدهای صنعتی نخواهند داشت.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار داریم شورای عالی کار منافع ملی را در افزایش حقوق جامعه کارگری در نظر بگیرد. افزایش حقوق کارگران باید بیش از مقدار تعیین شده برای کارمندان باشد. همه دفاعیاتی که از افزایش حقوق کارگران می‌شود برای این است که لااقل در این شرایط سخت کارگران بتوانند زندگی اولیه خود را تامین کنند.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی