تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

۱۵۰۰ آمبولانس و موتورآمبولانس به ناوگان امدادی کشور اضافه می‌شود

رییس سازمان اورژانس کشور گفت: ۲۴۰۰ دستگاه آمبولانس تا کنون در کشور فعال بود و به تازگی ۴۰۰ دستگاه آمبولانس دو دیفرانسیل به آنها اضافه شده است.

کد خبر: ۲۲۶۴
۱۴:۳۱ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - پیرحسین کولیوند در مراسم رونمایی از شش فروند بالگرد اورژانس هوایی کشور که امروز شنبه پنجم خرداد در فرودگاه پیام کرج برگزار شد، اظهار کرد: تا کنون بالغ بر ۲۰ هزار و ۵۰۰ نفر فقط از طریق اورژانس هوایی کشور جا به جا شده‌اند.

وی گفت: ۶۵ درصد این افراد بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای مستقیم به اتاق عمل اعزام شده‌اند.

وی توضیح داد: اورژانس هم جان مردم را نجات می‌دهد و هم مال آنها را به واسطه رایگان بودن حفظ می‌کند.

رییس سازمان اورژانس ادامه داد: تا کنون اورژانس هوایی کشور ۳۴ فروند بالگرد داشت که امروز با اضافه شدن چهار بالگرد دیگر به ۴۰ فروند رسید.

وی افزود: با رایزنی و مذاکرات انجام شده تا دو هفته دیگر شش بالگرد دیگر به ناوگان امداد هوایی اورژانس اضافه می‌شود.

کولیوند ابراز کرد: هزار دستگاه آمبولانس دیگر نیز خریداری شده و به زودی به ناوگان امدادی کشور اضافه می‌شود. علاوه بر این به زودی ۵۰۰ دستگاه موتورآمبولانس نیز به ناوگان امداد زمینی کشور اضافه می‌شود.

رییس سازمان اورژانس خاطرنشان کرد: هر چند در خصوص نسبت استاندارد تعداد  بالگردهای اورژانس با جمعیت کشور هنوز فاصله زیادی داریم ولی با تمام توان در تلاش هستیم این فاصله را کم کنیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی