تیتر امروز

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟
اولین برنامه دیدار اندیشه با حضرت آیت الله ایازی

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟

در اولین برنامه «دیدار اندیشه»، حسین جعفری به شهر قم رفته و گفتگویی جالب و شنیدنی با آیت الله ایازی از مدرسین و محققین و اندیشه ورزان حوزه علمیه در قم داشته، که در ادامه می‌خوانید.
یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها
مطبوعات جهان درباره سقوط بالگرد حامل رئیسی و همراهان چه گفتند

یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها

سانحه سقوط منجر به درگذشت حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهان، علاوه بر انتظار حدود ده ساعته و واکنش‌های داخلی، بازخورد خبری در سطح جهان را هم به دنبال داشت
اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)
از چشم جهان (۱۵۱)

اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)

در قسمت اول مقاله «اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد» به دو مساله اشاره شد و در این مطلب، سه مساله راهبردی دیگر و پایانی را می‌خوانید.

آغاز طرح جمع آوری معتادان متجاهر در هرمزگان

‌سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: طرح جمع آوری معتادان متجاهر از پانزده اسفندماه در هرمزگان آغاز شد.

کد خبر: ۲۲۰۰۹
۰۹:۲۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
دیدارنیوز - ایرج حیدری در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان با اشاره به اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر از سطح استان، عنوان کرد: طرح جمع آوری معتادان متجاهر ‌در سراسر هرمزگان از پانزده اسفندماه با برنامه ریزی و همکاری دستگاه های مسئول در استان  آغاز می شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت طرح جمع آوری معتادان متجاهر در استان این موضوع با هماهنگی کامل بین مجموعه قضایی و انتظامی و همکاری سایر دستگاه های مسئول اجرایی شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: فرمانداران شهرستان های تابعه استان به عنوان مسئول هماهنگ کننده اجرای طرح  با همکاری دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و سایر دستگاه های مسئول همچون بهزیستی، شهرداری ها و دانشگاه علوم پزشکی  نسبت به اجرای موفق طرح در شهرستان های تابعه استان اقدام کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: اجرای موفق طرح جمع آوری معتادان متجاهر در استان هرمزگان نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی ‌و افزایش شاخص های امنیتی استان خواهد داشت.

وی گفت: در اجرای طرح جمع آوری  معتادان متجاهر فقط  به جمع آوری معتادان اکتفا نگردد و فرآیند مهم  غربالگری و درمان معتادان نیز دنبال شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی