تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

سردار قاآنی: «اسد» را نیروی قدس سپاه به تهران آورد

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه «آقای بشار اسد را نیروی قدس سپاه به تهران آورد»، خاطر نشان کرد: آقای رئیس جمهوری (از این سفر)مطلع بود و ظاهراً غفلتی انجام می‌شود و به آقای ظریف گفته نمی‌شود که اینها همه به خودشان (دولت) بر می‌گردد.

کد خبر: ۲۱۹۵۷
۱۱:۱۷ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۷

دیدارنیوز - سردار اسماعیل قاآنی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه نیروی قدس با دولت رفیق است، اظهار کرد: ما با دولت تفاوت دیدگاه بسیار داریم، اما بالاخره این دولت، دولت ماست؛ آبروی دولت آبروی ماست و با همه دولت باید کار کنیم و کار هم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه «آقای سلیمانی و آقای ظریف با هم رفیق هستند» افزود: آقای بشار اسد را نیروی قدس سپاه به تهران آورد و آنهایی که باید بدانند، می‌دانستند و آنهایی که نباید، نمی‌دانستند؛ بالاخره یک کار حساسی بود.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه خاطر نشان کرد: آقای رئیس جمهوری مطلع بود و ظاهراً غفلتی انجام می‌شود و به آقای ظریف گفته نمی‌شود که اینها همه به خودشان (دولت) بر می‌گردد، اما دشمن می‌خواهد از همه اینها چیزی برای خود درست کند.

سردار قاآنی با تاکید بر اینکه آن طور که دشمنان موضوع را مطرح کردند نیست، گفت: اگر هم این گونه باشد ارتباطی به آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها ندارد و فضولی این اتفاق به آنها نیامده است؛ چرا که ما دو تا رفیق و برادر با یکدیگر هستیم و به فرض دعوای‌مان هم شده باشد؛ گرچه دعوا نبوده، اما به هر حال هیچ ارتباطی به آنها ندارد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی