تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.

اولین واکنش ظریف بعد از رد استعفا توسط رئیس‌جمهور

محمدجواد ظریف پس از رد استعفایش توسط حسن روحانی در یک پست اینستاگرامی واکنش نشان داد.

کد خبر: ۲۱۵۰۵
۱۱:۰۴ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۷

دیدارنیوز - محمدجواد ظریف که بعد از حضور بشار اسد به ایران استعفای خودش را تقدیم رئیس‌جمهوری کرده بود و این حرکت او با حاشیه‌هایی همراه بود. صبح امروز حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران در پیامی با استعفای او مخالفت کرد و خواستار ادامه کار در وزارت امور خارجه شد.

محمدجواد ظریف در پستی بعد از رد استعفای خویش نوشت:

"دوستان سلام

از محبت‌های سخاوتمندانه و حمایت‌های بی‌دریغ مردم عزیز و دلاور ایران، نخبگان ارجمند و مسؤولان محترم در طول دوران خدمتگزاری - به ویژه در سه ساعت گذشته - بسیار سپاسگزارم.

عمری است که دل در گرو خدمت به این مرز و بوم و مردم بزرگ دارم و به عنوان خدمت‌گزاری کوچک هیچ دغدغه‌ای جز اعتلای سیاست خارجی و اعتبار وزارت امور خارجه به عنوان مسؤول پیش‌برد سیاست خارجی و خط مقدم دفاع از منافع ملی و حقوق مردم شریف ایران در عرصه بین المللی نداشته‌ام.

امیدوارم وزارت امور خارجه با همکاری و همدلی همگان و درایت، هدایت و نظارت مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری بتواند کلیه مسوولیت‌های خود را در چارچوب قانون اساسی و قوانین کشور و سیاست‌های کلی با اقتدار و صلابت به انجام برساند.
 
اولین واکنش ظریف بعد از رد استعفا توسط رئیس‌جمهور
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی